۰

خلیج فارس تنفسگاه ماست/ سیاست التماسی وزارت خارجه کار دست ما داده است/ مسئولان به حرف های رهبر انقلاب گوش نمی دهند

کارشناس مسایل تاریخی با بیان اینکه سیاست التماسی وزارت خارجه کار دست ما داده است، گفت: مسئولان از صبح تا شب به جای آبادانی مملکت برسر انتخابات دعوا دارند و به صحبت های مقام معظم رهبری گوش نمی دهند.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، خسرو معتضد در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» با تبریک روز ملی خلیج فارس با بیان اینکه در خلیج فارس دستگاه تبلیغاتی نداریم، اظهار کرد: صدای رادیو خلیج فارس ایران گم است زیرا اعراب در دبی چندین رادیو به زبان فارسی مانندرادیو «فرهنگ» و رادیو «دوستی» و «انچه شما خواسته اید» دارند و توجه مردم بندر عباس را با موسیقی و صحبت های منحرفانه جلب کرده اند.
وی با تاکید براینکه باید ۱۰ ایستگاه رادیویی در خلیج فارس با نام خلیج فارسی  داشته باشیم، ابراز کرد: در زمان شاه رادیو بندرلنگه داشتیم که در زمان شاه با زبان های مختلف برنامه پخش می کرد نمی دانم چرا کاری نمی کنیم!
کارشناس مسایل تاریخی کشور با بیان اینکه  در جنوب کانال هایی با زبان های مختلف باید داشته باشیم، گفت: به نفوذ فرهنگی در بندرعباس و بوشهر باید توجه کنیم.
معتضد با اشاره به وجود ۸۸نقطه بندری در خلیج فارس، از کار جالب نیروی دریایی در ابادانی بندر جاسک تقدیر کرد و اضافه کرد: بندر جاسک مانند بندر امستردام هلند است.
مسئولان از صبح تا شب به جای آبادانی مملکت برسر انتخابات دعوا دارند
وی با تاکید براینکه من نقشه جهان را می بینم از کشور های دیگر خجالت می کشم که چقدر کوچک اند، ابراز کرد: مسئولان از صبح تا شب به جای آبادانی مملکت دعوا برسر انتخابات میان دوره ای دارند و به صحبت های مقام معظم رهبری گوش نمی دهند.
کارشناس مسایل تاریخی با اشاره به ۲۵۰ هزار کیلومتر وسعت خلیج فارس، اظهار کرد: این خلیج چندان عمیق نیست و از سه هزار سال پیش مرکز کشتیرانی و ارتباط آسیای غربی و  اسیای شرقی بود.
وی اضافه کرد: امپراطور رم در زمان اشکانیان قبل از میلاد مسیح خواستار حضور در خلیج فارس بود و آرزوی دیدن خلیج فارس را داشت.
تنگه هرمز نگین انگشتری جهان است
کارشناس مسایل تاریخی کشورمان با بیان اینکه در طول تاریخ خلیج فارس اهمیت فراوانی داشته است، گفت: تنگه هرمز نگین انگشتری جهان است و در هر ده دقیقه یک کشتی نفت کش از آن رد می شود این خلیج تنفس گاه ماست.
معتضد با اشاره به اینکه اعراب از موضع قدرت حرف می زنند و هر روز جلساتی در راستای محکومیت ایران تشکیل می دهند، سیاست التماسی وزارت خارجه کار دست ما داده است.
وی اضافه کرد: انها ایران را متجاوز معرفی می کنند درصورتی که اگر ایران نبود داعش پدرشان را درمی اورد و مانند عراق و یمن و غیره عربستان را هم تسخیر می کرد.
وی تاکیدکرد: بهترین فرزندان ایران در نبرد با داعش شهید می شوند و اگر ایران این کار را نکند داعشی ها به اهواز می رسند و در حاشیه سنگ پرتاب کردن در ورزشگاه اهواز نیز جای پای سعودی ها را می بینم! و تمام این اتفاقات بخاطر این است که دولت ما خواب است.
انتهای پیام/
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۷
کد مطلب: 431597
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *