۰

ایران هراسی پروژه همیشگی دشمن است/ایران می تواند مقابله به مثل کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران هراسی پروژه همیشگی دشمن است و پس از اجرایی شدن برجام نیز آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده است.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، محمد اسماعیلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا,  اظهار داشت: پروژه ایران هراسی برنامه همیشگی دشمنان نظام اسلامی بوده است و امروز نیز به شکل های مختلف این پروژه پیگیری می شود.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها به این موضوع تاکید کرده و توطئه های دشمنان را آشکار کرده اند، خاطرنشان کرد: بیانات رهبری همچون گذشته راهگشا بوده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همانگونه که پیش بینی می شد و همانگونه که مقام معظم رهبری قبل، حین و بعد از اجرای برجام هشدار دادند، آمریکا غیر قابل اعتماد است، تصریح کرد: پس اجرایی شدن برجام نیز غیر قابل اعتماد بودن این کشور به خوبی آشکار شد.
اسماعیلی با بیان اینکه دشمن همچنان حتی پس از برجام نیز شیوه های قبلی خود را پیگیری می کند، ادامه داد: اگر چه در متن برجام به توافقاتی رسیدیم و این توافقات را امضا کردند اما هنور هیچ اثری از اجرای آن وجود ندارد.
وی تهدید کردن سایر کشورها به روش های مختلف را مانع اجرای برجام دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا اجاره نمی دهد کشورهای اروپایی با ایران روابط عادی برقرار کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا تلاش می کند تا توافقاتی که در برجام انجام شده است اجرایی نشود، ادامه داد: به نظر می رسد باید نظام اسلامی راه حل مقابله با آمریکا را پیدا کرده و اجازه ندهد طرف غربی اینگونه پیش دستی کند.
اسماعیلی بر ضرورت پیگیری وزارت امور خارجه و در صورت صلاحدید شکایت علیه آمریکا تاکید کرد و گفت: برخی جاها نیز باید برای پروژه ای که دشمن به راه انداخته است از پروژه مقابله به مثل استفاده شود.
وی تاکید کرد: باید شرایطی فراهم شود که آمریکا نتواند تعهدات خود را زیر پا بگذارد، ادامه داد: ایران به آمریکا اعتمادی نداشته و ندارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی فشارهای دولت را نیز برای اجرای برجام موثر دانست و گفت: چرا که طرف غربی اعتماد نظام اسلامی را جلب نکرده است و معلوم هم نیست در آینده به تعهدات خود عمل کند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 431702
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *