۰

نفوذ در داخل و فشار از خارج!!!

بعد از روی کار آمدن دولت اعتدال جناب روحانی، مقابله با تفکر اسلام ناب محمدی(ص) از سوی اسلام آمریکائی سرعت بیشتری گرفته و لذا جریان لیبرال داخلی و استکبار خارجی با طراحی “استراتژی نفوذ در داخل و فشار از خارج” تلاش دارند که اهداف اسلام آمریکائی را در داخل کشور محقق نمایند.
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، وبلاگ وزنه سیاسی نوشته:

بعد از روی کار آمدن دولت اعتدال جناب روحانی، مقابله با تفکر اسلام ناب محمدی(ص) از سوی اسلام آمریکائی سرعت بیشتری گرفته و لذا جریان لیبرال داخلی و استکبار خارجی با طراحی “استراتژی نفوذ در داخل و فشار از خارج” تلاش دارند که اهداف اسلام آمریکائی را در داخل کشور محقق نمایند. آنچه در پسا برجام و پسا تحریم، وظیفه جریان داخلی است، تصرف صندلی های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و امکان نفوذ آمریکا در کشور است و به همین علت، جناب روحانی تمام قد به دفاع از افرادی همچون زیاد ابن ابیه برای نمایندگی مجلس و خبرگان رهبری پرداخته و اعلام نموده که “کلید رابطه با آمریکا در واشنگتن است”!
ع
بعد از اینکه برجام بدون اخذ تضمین لازم، توسط دولت اعتدال به اجراء در آمد، شاهدیم که هیئتهای مختلف غربی تحت عناوین گردشگر، سرمایه گذار، دیپلمات، خبرنگار و گفتگوهای سیاسی و اقتصادی به کشورمان هجوم آورده و احساس میشود که دروازه های کشور کاملاً رها شده و ظاهراً دولت هم هیچ کاری به غیر از انتخابات و تصرف مجلس شورای اسلامی ندارد!ه

متآسفانه در پسا تحریم، دولت لیبرال و تشنه قدرت، بدون ایجاد توازن در صادرات و واردات، کشور را به لبه پردگاه برده و زیر قراردادهای تحمیلی غرب را امضاء نموده و لذا این ما نیستیم که درخواست سفارش و خرید می دهیم، بلکه ذلت در این دولت بدانجا رسیده که اروپائیها به کشورمان می آیند و می گویند؛ که شما چه باید بخرید و چگونه قرارداد آن را منعقد نمائید! و قراردادهای محرمانه خرید خودرو و هواپیما از فرانسه این موضوع را به اثبات می رساند! مگر ایران قطر، امارات، کویت و دوبی است که شرایط اقتصادی و سیاسی برایش معین نمایند؟!

عجیب است، وقتی رئیس جمهورمان می بیند، دیگر کسی برای پسا برجام و پسا تحریم به خیابان نیامد و جشنی هم که دولت بر آن اصرار می ورزید، برگزار نشد، ولیکن جناب روحانی که محو برجام و تعلیق تحریمها شده، همانند روشنفکران وابسته و غربگرا، بدون اینکه پیامدهای برجام اولش مشخص شده باشد، سخن ناروا و نابجا از برجام دوم می گوید! (بزک نمیر بهار میاد / برجام دوم با نفوذ میاد!!!)
ه
این روزها کشور بی مقداری همچون نظام پادشاهی سعودی با هماهنگی آمریکا و اسرائیل، آنهم بخاطر ضعف دیپلماسی دولت اعتدال توانسته است برخی از کشورهای منطقه و عربی را علیه ایران به صحنه بیاورد و لذا این کشور وهابی و حامی تروریسم که نمی تواند امنیت حجاج را فراهم نماید، امروز بخاطر نبود دیپلماسی عزت و قدرت در دولت لیبرال جناب روحانی، کار بدانجا رسیده که عربستان رسماً اعلام حضوردر سوریه می نماید، تا اقتدار ایران را بشکند و این یعنی فشار از بیرون!!!

آیا جریان نفوذی داخلی با فشار از بیرون می تواند حکمیت را بر امام و امت ایران تحمیل نماید؟ آیا جریان لیبرال داخلی با اجرائی نمودن حکمیت و مذاکره تحمیلی، بدنبال بازگرداندن مالک اشتر از درون سپا شکست خورده معاویه زمان نیست؟! آیا وحشت و حرکت سراسیمه جریان اسلام آمریکائی برای نجات رژیم صهیونیستی از درون حلقه محاصره پیروان اسلام ناب محمدی(ص) نمی باشد؟ و اگر این چنین است، پس چرا دولت اعتدال در درون پازل نفوذ از داخل و فشار از خارج قرار گرفته و در زمین بازی کدخدا(آمریکا) انجام وظیفه می نماید؟!!!!!

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 431723
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *