۰

رابطه حسنه با حاکمیت فعلی آمریکا برابر با مرگ انقلاب اسلامی/ استحاله از درون، فشار از بیرون تاکتیک حامیان غرب است

طالب العلم گفت: نیاز جریان جمهوری خواه بدون اسلام در داخل ایران برای رسیدن به اهدافش پشتوانه مردمی بود، براین اساس حامیان غرب و جریان خواهان انقلاب بدون اسلام، تاکتیک استحاله از درون، فشار از بیرون را بکار بسته اند.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از صاحب نیوز، مهدی طالب العلم در جمع مردم اصفهان در راستای سلسله نشست های بصیرت افزایی در مسجد جامع اصفهان پیرامون تحلیل و تشریح مسائل سیاسی روز اظهار کرد: اگر به تاریخ  انقلاب برگردیم، شاهدیم که از همان شروع انقلاب اسلامی تا به امروز، یک جریانی تلاش می کند که انقلاب را از مسیر اسلامیت خود منحرف کند و اسلامیت را از انقلاب ایران بگیرند.
وی با تاکید براینکه همه دشمنی های آمریکا با انقلاب  به دلیل اسلامیت  انقلاب است، گفت: مشکل اصلی انقلاب  اسلامی ایران از منظر  دشمنان و غرب این است  که به دنبال  حاکمیت اسلام ناب محمدی است، پیچیده شدن  توطئه ها و فتنه ها علیه انقلاب  ناشی از آن است  که انقلاب به اسلام ناب محمدی نزدیک تر می شود.
کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی یادآور شد: اگر زمانی جوانان انقلاب لانه جاسوسی را تصرف کردند به تعبیر امام راحل انقلاب دوم مهمتر از انقلاب اسلامی را رقم زدند به واسطه آن بود که لانه ام الفساد را تصرف کردند، مرگ انقلاب زمانی است که رابطه با حاکمیت فعلی آمریکا حسنه بشود.
وی افزود: بعد از رحلت امام متاسفانه  در دولت سازندگی رگه هایی از جریانی که قصد جدا کردن اسلام از انقلاب را داشت، خود را نشان داد که مصداق بارز آن حلقه کیان بود که تولید محتوا از داخل این حلقه  تحت عنوان تفکرات لیبرالیسمی و خواهان انقلاب بدون  اسلام صورت میگرفت، اوج این تفکرات در دولت اصلاحات بود.
جان کلام برجام۲و ۳ این است که باید با کدخدای دنیا ببندیم تا مشکلات را حل کنیم
طالب العلم خاطرنشان کرد: هدف جریان مذکور یک جمهوری بدون اسلام یعنی  جمهوری دموکراتیک است، الفبای جمهوری بدون اسلام، لیبرالیسم است، در جمهوری دموکراتیک،  همه معیارها غربی و مطابق مکتب سکولاریسم است، جریان  خواهان  جمهوری دموکراتیک  نیازمند یک حمایت قوی از خارج کشور بود که آمریکا به میدان عمل آمد.
این استاد دانشگاه عنوان کرد: دومین نیاز جریان جمهوری خواه بدون اسلام در داخل ایران برای رسیدن به اهدافش پشتوانه مردمی بود، براین اساس حامیان غرب و جریان خواهان انقلاب بدون اسلام، تاکتیک استحاله از درون، فشار از بیرون را بکار بسته اند.
وی تاکید کرد: استحاله فرهنگی، اجتماعی و دینی و فشارهای متعدد سیاسی و اقتصادی از بیرون کشور جز شاخصه های این تاکتیک است، هنوز آمریکائیان  علی رغم همه خوش خدمتی ها به جریان اصلاحات در داخل کشور اعتماد ندارند، چرا که  برای آنها  مبهم است که آیا جریان اصلاحات  میتواند  ولایت فقیه را حذف کند و یا نهادهای ولایت مدار و انقلابی چون سپاه و شورای نگهبان را تغییر بدهد.
طالب العلم ابراز کرد: بزرگترین مانعی که پیش پای جمهوری خواهان در داخل کشور است، قانون اساسی و ولایت فقیه است، مسئله  هسته ای نخستین قدمی بود که جریان خواهان جمهوری بدون اسلام برای رسیدن به اهدافشان  برداشتند، فلسفه برجام ۲ و ۳ براین اساس است.
نتیجه استحاله ، کوتاه آمدن از باورها،ارزش ها و اصول است
وی افزود: جان کلام برجام ۲ و ۳ این است که باید با کدخدای دنیا ببندیم تا مشکلات را حل کنیم و امنیت خود را برقرار کنیم، جریان جمهوری دموکراتیک درصدد است القا کند با قال صادق و قال باقر نمی توان کشور را اداره کرد، خیلی از افرادی که دراین جریان  هستند، مطلع نبوده که چنانچه این جریان پیروز شود نخستین افرادی که حذف می شوند همین افراد بوده در حقیقت این افراد، امروز برای دشمن فقط یک پله هستند.
کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی عنوان کرد: مصداق بارز نفوذ این است که وزرا، وکلا، مسئولین و دولتمردان ما به گونه ای سخن می گویند که دشمن خواهان است، دشمن امروز با ایران هراسی و فشارهای اقتصادی و سیاسی که از خارج وارد می کند درصدد اثبات این حرف است که  نظام جمهوری اسلامی قادر به استقامت نیست.
وی ادامه داد: نتیجه استحاله ، کوتاه آمدن از باورها،ارزش ها و اصول است، امروز عده ای درصدد هستند که القا کنند، رفتار خصمانه آمریکا با ایران به واسطه سیاست های غلط انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تا به امروز است ولی پاسخ ما به این افراد این است که اگر کلید حل مشکلات کشور در گرو آمریکا و تغییر رفتار ما است، آیا آمریکائیان بعد از برجام مشکلی از ما حل کردند، در حالی که ما به همه تعهدات خود عمل کردیم.
طالب العلم ابراز کرد: هر جا به گواه تاریخ ایران با آمریکا  همراهی کرده، عکس العمل آمریکا چگونه است، آیا بعد از اینکه ایران برجام را قبول کرد، آمریکائیان در خواسته های خود تعدیل کردند یا آنکه وقیح تر شدند، امروز آمریکا و غرب به قدرت واقعی ایران واقف هستند.
وی عنوان کرد: آیا واقعا مردم ایران از نظام بریده اند، آیا از انقلاب خود خسته شده اند، آیا واقعا استنباط از آرا مردم برای مجلس دهم این است که  مردم انقلاب و نظام خود را نمی خواهند  که اینگونه برخی  در داخل کشور به دنبال رابطه با آمریکا هستند.
کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی در ادامه پاسخگویی به این پرسش ها را برای دولتمردان و نحوه رابطه با آنها با آمریکا ضروری دانست و افزود: آیا براستی آمریکا قدرت گذشته خود را دارد، سرنوشت کشورها و افرادی چون صدام، قذافی، شاه ایران، مصدق  که به آمریکا اعتماد کرده اند چگونه بوده است و آیا در طول ۵۰ ساله گذشته   آمریکا خدمتی به  اسلام و انقلاب کرده است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۲
کد مطلب: 431813
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *