۰

۷۰ درصد مشاغل شکل گرفته توسط دولت کاذب است

عضو شورای عالی استان ها با بیان اینکه ۷۰ درصد مشاغلی که دولت اعتقاد به شکل دهی آنها دارد از جنس مشاغل کاذب است، گفت: این نوع مشاغل تاثیری مثبت بر گردش چرخه تولید ملی ندارد.
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، محمد قانبیلی در گفت وگو با خبرنگار کارایرانی در مورد فضای اشتغال در کشور، اظهار کرد: ایران در حوزه برخورداری از نیروهای متخصص و حرفه ای و کارآمد از اندوخته بسیار غنی برخوردارمی باشد .
وی با بیان این نکته که بیکاری یک معضل کشوری است، ابراز کرد: تعدیل نیروها ی انسانی و اخراج کارگران هم بخاطر تعطیلی کارخانجات به این مهم دامن زده  است .

عضو شورای عالی استان ها با بیان این نکته که متاسفانه بخش اشتغال در حاشیه قرار دارد و به ان با دید خاصی هم نگاه نمی شود، تصریح کرد: اقدام و عزم جدی در راستای رفع معضل بیکاری تا کنون مشاهده نشده است .

قانبیلی با تاکید براینکه شغل هایی که در کشور ایجاد می شود تمامی انها از جنس مشاغل کاذب است، اضافه کرد: این ها شغلی نیست که باعث رونق در حوزه صنعت و کشاورزی باشند .

وی با اشاره به این نکته که نمی دانم چرا دولت بر روی اشتغال و تشکیل مشاغل واقعی سرمایه گذاری نمی کند، ابراز کرد: دولت باید اشتغال را ساماندهی کند .

عضو شورای عالی استان ها با اشاره به اینکه   گاها از سوی متولیان امر اعلام می شودکه این میزان شغل ایجاد کرده ایم، تصریح کرد: باید ماهیت این مشاغلی که در کشور از سوی دولت و وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است مورد بررسی قرار بگیرد و این بررسی را با اهرم تاثیرگذاری بر رونق تولید ملی انجام داد .

قانبیلی در خاتمه با تاکید براینکه به  نظر من ۷۰ درصد مشاغلی که دولت اعتقاد به شکل دهی انها دارد از جنس مشاغل کاذب است، اظهار کرد: متاسفانه این مشاغل کاذب بوده و تاثیری مثبت بر گردش چرخه تولید ملی ندارد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 432286
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *