۰

توهین به شورای نگهبان پس از ناکامی اصلاح طلبان در کردستان

یک سایت خبری وابسته به یک نهاد دولتی در کردستان در اقدامی وقیحانه به شورای نگهبان و منتخبان مردم در مجلس دهم اهانت کرد.
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از کُردتودی، یک ماه قبل از برگزاری انتخابات 7 اسفند چند نفر از افراد شاغل در یک نهاد دولتی استان کردستان که از زمان تغییر مدیر این اداره در دولت یازدهم بدون طی مراحل قانونی به‌کارگیری شده‌اند اقدام به راه‌اندازی یک سایت خبری به نام یکی از این افراد کردند.

 اعضای تحریریه این سایت که از ابتدای فعالیت خود رویه‌ای قابل تأمل را در پیش گرفته‌اند، با درج مطلبی وقیحانه به شورای نگهبان و افراد تأیید صلاحیت شده برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط این نهاد و منتخبین مردم اهانت کردند.

 سایت مذکور که از بیت المال تغذیه می‌کند و یکی از نمونه‌های آشکار دخالت دولت در امور انتخابات است در مطلبی بدون امضا تحت عنوان «رای دادن با دست‌های بسته» مدعی شده شورای نگهبان 99 درصد نامزدهای اصلاح‌طلب در کشور را رد صلاحیت کرد و در ادامه با ادبیاتی تهدید آمیز آمده است: «این شرایط رد صلاحیت نیروهای مورد نظر مردم و وضعیت «سنگ را بسته» و این توهم پیروزی که بیشتر مبتنی بر لجاجت و نفرت از رقیب است تا رقابت واقعی و عقلانیت و برنامه‌ریزی برای آینده مردم، از داوری اذهان هوشیار و گذر زمان دور نخواهد ماند... اصول‌گرایان معتدل و منطقی نیز که شأن و شخصیت‌شان را از همین مردم دارند، با درک این پیام و برائت‌ از افراط‌گرایی، صف خود را از تندروها و افراطیون جدا کرده و در راستای این منافع ملی و مردمی حرکت درست‌تری انتخاب کنند.».

 در شرایطی که مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان منفعلانه نظاره‌گر روند کار این سایت وابسته به دولت هستند دستگاه‌های نظارتی و قوه قضائیه هم تاکنون واکنشی به یادداشت منتشره در سایت مذکور نشان نداده‌اند. ظاهراً شکست سنگین اصلاح طلبان در کردستان، علی رغم هزینه‌های سنگین برخی نهادهای دولتی برای عده‌ای گران آمده و آنان را به یاوه گویی کشانده است!
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب: 432484
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *