۰

نگران انتخاب ریاست خبرگان نباشید/حرکت منفعلانه دستگاه دیپلماسی به کشور و نظام ضربه وارد می کند/برجام 2 و 3 حرکت کردن در مسیر آمریکاست

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: باید در مجلس خبرگان رهبری با آرمان های امام و انقلاب و همچنین رهبری تجدید بیعت واقعی کرد.
8به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، در رابطه با شروع مجلس خبرگان رهبری گفت: این مجلس تشکیل شده از افراد با نفوذ مردمی و کارشناس برتر که وظیفه مهم و کلیدی تعیین رهبری، مراقبت در صفات رهبری، حراست و پایدرای از ولایت فقیه را دارد.
وی در ادامه گفت: در چهارم خرداد ماه 1395  افتتاحییه پنجمین دوره مجلس خبرگان آغاز خواهد شد و دستور کار اولین مجلس در این دوره تعیین هیئت رییسه و همچنین کمیسون های مجلس خبرگان است.
آیت الله کعبی اظهار داشت: باید در مجلس خبرگان رهبری با آرمان های امام و انقلاب و همچنین رهبری تجدید بیعت واقعی کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری درباره رییس این دوره افزود: گمانه زنی ها در این دوره بیشتر از دوره های پیش است چرا که هم زود هنگام است و هم بی جهت،قطعا اعضای معزز و مکرم خبرگان رهبری با توجه کامل به شرایط حساس کنونی و جهت دفاع از حاکمیت اسلامی و نظام اسلامی و تقویت و پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری عزیز وظایف خود را برای تعیین رییس به نحو احسن انجام خواهند داد و جای هیچگونه نگرانی نیست.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: خبرگان رهبری که دیده بان نظام هستند مانند کوه مستحکم در برابر جبهه استکبار و آمریکا و صهیونیسم  همراه رهبری  برای حفظ نظام مقدس اسلامی تلاش خواهد کرد.مجلس خبرگان پنجم مجلس خبرگان کاملا ولایی، انقلابی،هوشمند و حاظر در صحنه خواهد بود.
آیت الله کعبی در پایان درباره افرادی که دم از مذاکره می زنند و به رابطه با آمریکا و دشمن اصلی ایران افتخار می کنند گفت: همه بزررگان نظام، علما و مسئولین ارشد نظام و نخبگان گفته اند که توان تسلیحاتی ایران اسلامی قابل مذاکره نیست و اینکه درباره برجام 2 و 3 سخن به میان می آید حرکت در جهت مسیر آمریکاست و باید دولت و دستگاه دیپلماسی در جهت اقتدار ملی حرکت کنند و اگر گونه ای حرکت کنند که باعث تضعیف نظام شود اینگونه انعطاف های منفعلانه در مقابل آمریکایی که بد خیم است به نظام و انقلاب اسلامی ضربه وارد میکند.
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 432845
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *