۰
آیت‌الله مکارم شیرازی تاکید کرد:

ضرورت حفظ وحدت و انسجام در میان گروه های مختلف سیاسی/ باید ریشه های تکفیر به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت وحدت در انسجام و پیشرفت نظام، گفت: در شرایط کنونی وحدت و انسجام در میان گروه های مختلف سیاسی لازم و ضروری است.
ضرورت حفظ وحدت و انسجام در میان گروه های مختلف سیاسی/ باید ریشه های تکفیر به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،
حضرت ایت الله مکارم شیرازی صبح امروز  دردیدار با علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ، نعمت امنیت در جمهوری اسلامی ایران را موهبتی الهی و شایسته شکر و سپاسگزاری به درگاه احدیت عنوان کرد و اظهار داشت: ریشه مجموعه موفقیت ها در نظام اسلامی تمسک به دین حنیف اسلام و تحقق احکام الهی در این سرزمین است.
وی  با اشاره به تهدید تروریسم تکفیری برای جهان اسلام و مجموعه بشریت، ضرورت توجه به ریشه های تکفیر را مورد تاکید قرار داد و افزود: وهابیت همانگونه که در اجلاس اخیر گروزنی نیز از سوی مذاهب مختلف اسلامی مورد تاکید قرار گرفت خارج از دین مبین اسلام بوده وزادگاه و مروج تفکر تکفیری است.
حضرت ایت الله العظمی مکارم شیرازی ضرورت حفظ وحدت و انسجام در میان گروههای مختلف سیاسی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت:رعایت اخلاق اسلامی و حفظ حدود شرعی در اظهار نظرها و اقدامات ضرورتی است که باید بیش از گذشته به ان اهتمام شود.
شمخانی نیز در جریان این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه والای مرجعیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره گیری ازارشادات ورهنمودهای مراجع عظام  تقلید را فرصتی بی بدیل برای مسولین بخشهای مختلف در مسیر مدیریت بهینه کشور عنوان کرد
شمخانی گفت:  امروزبه برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی،  انفاس قدسی شهدای گرانقدر و رهبری هوشمندانه ولایت امر کشور ما در شرایط کم نظیر امنیتی در منطقه ای پرآشوب است.
وی افزود: باراهبردهای اتخاذ شده توانسته ایم امنیت کشور را فراسوی مرزهای جمهوری اسلامی ایجاد نماییم.
شمخانی اظهار داشت: مهمترین موضوع حال حاضر کشور را که میتواند موجب شکل گیری اسیب پذیری در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و امنیتی گردد مسئله معیشت و بهبود شرایط اقتصادی کشور است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: رفع مشکلات معیشتی جامعه با بهره گیری از راهبردهای اقتصاد مقاومتی  نیازمند همکاری مجموعه قوا و دستگاهها  با دولت محترم است.
وی با قدردانی از نقش بسیار موثر حضرت ایت الله العظمی مکارم شیرازی در تبیین ریشه های تفکر تکفیری وتوسعه رویکردهای تقریبی در جهان اسلام افزود: سردمداران نظام سلطه در تلاشند  تا با اصلی کردن اختلافات در جهان اسلام اذهان عمومی را از دشمن اصلی که رژیم صهیونیستی است منحرف نمایند.
انتهای پیام/قم فردا
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 435158
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *