۰
وبلاگ "انعکاس" نوشت:

تشکر از موهای بیرون ریخته

با توجه به بعضی معلمها واساتید بی تعهد که به راحتی دین و دیانت را سر کلاسها زیر سوال میبرند،باتوجه به فضای مجازی و عدم کنترل روی اینها،با توجه به عروسک باربی و ... از همین تکه پارچه که مثل تیر سه شعبه قلب جوونا رو هدف قرار میدن نهایت تشکر رو دارم.
تشکر از موهای بیرون ریخته
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان مابنده به عنوان یک عضو کوچک از ملت ایران ،وظیفه عرفی وشرعی وملی و هرچی اسمشو می خوای بذارِ خودم می دونم که از مانتو چسبان بدن نما ،استینهای بالازده بعضی دخترا، تکه پارچه هایی که به اسم روسری قالب شدن و اما  نه عقبو، نه جلوسرومیپوشنه و آرایش عروس وار بعضیا ،که تحت عنوان حجاب ،زحمت میکشن و میپوشن تشکر کنم.
 بنده تشکر میکنم از ادا و اطوارها و عشوه های انچنانی که اینا (همون اونجوری پوشا)یکهو میریزن وسط جامعه و کلی خونواده و جوون و پیر و کودک و... رو بهم میریزن و حسابی  شهوت پرستی رو تقویت میکنن و الی اخر.
شوخی میکنم؟؟ نه به جون خودم!...... مسخره ؟؟؟ نه خداوکیلی!! جدی جدی تشکرمیکنم ، اگه نامحرم نبودن و حرف و گفت برام درست نمی کردن ، حاضر بودم دست تک تک این مانکنها...ببخشید از زبونم در رفت! خواهرای باحجابمو ببوسم و از این همه تلاش و همت برای پاسداشت ارزشهای اسلامی و انسانی  قدردانی کنم !  چرا تشکرمیکنم ؟؟ آهان رفتید سر اصل مطلب .... من با توجه به حجم کار فرهنگی و دینی، تو نظام اموزش و پرورش خودمون، سینما و تلویزیون و هنرپیشه ها که عامل رواج خیلی چیزان،با توجه به  سریالها تو تلویزیون که حرف از دوست دختر و دوست پسر میزنندو عملا تمرین دوست یابی میدهند، با توجه به اینکه خیلی از  علمای ما،هنوز نتونستن الفبای رابطه با این نسل رو پیدا کنن، با توجه به اینکه ماهواره ها توسط دلسوزترین افراد زندگی جوونایعنی پدر و مادرها به خونه اورده میشه، با توجه به بعضی معلمها واساتید بی تعهد که به راحتی دین و دیانت را سر کلاسها زیر سوال میبرند،باتوجه به فضای مجازی و عدم کنترل روی اینها،با توجه به عروسک باربی و عکسای زننده اش که روی کیفهاو دفاتردانش اموزا رقاصی میکنه ،با توجه .....
از همین تکه پارچه و مانتوی  چسبان بدن نماو استینهای بالا زده قلدرانه و ابروهاییی که تیز شدن ومثل تیر سه شعبه قلب جوونا رو هدف قرار می دن ،نهایت تشکر رو دارم.
اصلابا این کارهای فرهنگی برروی حجاب و عفت حقش نبود همینا رو هم رعایت کنن ، اما واقعا صد رحمت به مرامشون که هنوز اینا رو میپوشن..... دمشون گرم
 

 
 
انتهای پیام/انعکاس
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 435314
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *