۰
فرمانده حوزه کوثر ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش:

حجاب سنگر حفظ عفت و شرافت زنان است/ حجاب بعنوان یک ارزش انسانی در همه جوامع بشری وجود دارد

فرمانده حوزه کوثر ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش گفت: حجاب سنگر حفظ عفت و شرافت زنان است و احیای ارزش‌های دینی و اسلامی اساسی‌ترین وظیفه دستگاه‌های فرهنگی به شمار می‌رود.
حجاب سنگر حفظ عفت و شرافت زنان است/ حجاب بعنوان یک ارزش انسانی در همه جوامع بشری وجود دارد
مطهره خمر در خصوص هفته عفاف و حجاب در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه بدحجابي سيلي بزرگ به فرهنگ عفاف و حچاب است، اظهار كرد: رابطه با نامحرم باعث سست شدن حيا در جامعه مي شود و انسان را از قرب به پروردگار دور ميكند.
 
وي با بيان اينكه بانوان با حجاب سنگربانان شرافت و عفت در جامعه هستند، گفت: رعايت عفاف و حجاب در جامعه مهمترين مسئله است كه بايد زنان و دختران در اين خصوص تلاش كنند.
 
خمر تصريح كرد: نقش بانوان در جامعه امري انکار ناپذير است  و براي حضور راحت تر و ثمر بخش تر در جامعه رعايت امر واجب پوشش اسلامي را داشته باشد.
 
وي با بيان اينكه حجاب از مهمترين نتايج ايمان است، ادامه د اد: بنابراین برای تقویت آن باید به تحکیم ایمان و تقویت باورهای دینی افراد جامعه که در حکم روح و ریشه اخلاق و رفتار آنان است، توجه شود.
 
فرمانده حوزه کوثر ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش با بيان اينكه هفته حجاب فرصت بسيار خوبي براي بازانديشي اهميت و ارزش رعايت حجاب است، اذعان كرد: پروردگار متعال با افرادي كه با عفت و پاکدامنی رشد می‌یابند حکمتی عطا خواهد کرد بنابراین باید قدر فرهنگ عفاف و حجاب را بدانیم.
 
وي خاطرنشان كرد: حضور بانوان محجبه در عرصه هاي بين المللي از مهمترين افتخارات است و از اين بانوان كم نيستند كه ضمن رعايت حجاب با اقتدار کامل در عرصه مختلف علمی، عرصه‌های گوناگون ورزشی، هنری، اجتماعی حاضر شده و صاحب درجات برتر و نشان‌های ملی و جهانی غرورانگیزی برای کشور شدند.
 
خمر با بیان اینکه پوشش مردم بیانگر عفت یک جامعه است، تصریح کرد: ما باید یک وفاق اجتماعی در کشور ایجاد کنیم به طوری که با توجه به دین مبین اسلام پوششی متناسب با هر مکان داشته باشیم.
 
وی با اشاره به صدور بیانیه‌ای از سوی حوزه کوثر ناحیه خاش مبنی بر رعایت حجاب و عفاف در جامعه، افزود: جامعه بسیج زنان در این بیانیه خواستار رعایت عفاف با توجه به ارزش‌های حاکم بر جامعه اسلامی است.
 
خمر با اشاره به توجه بیش از حد غربی‌ها به تغییر سبک زندگی و پوشش‌های ایرانیان، بیان کرد: احیای ارزش‌های دینی، اسلامی و ترویج فریضه ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر اساسی‌ترین وظیفه دستگاه‌های فرهنگی به شمار می‌رود.
 
فرمانده حوزه کوثر ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش با تاکید براینکه حجاب به عنوان یک ارزش انسانی در همه جوامع بشری وجود داشته است، اظهار کرد: انسان صرف نظر از هر دین و گرایشی با سایر موجودات تفاوت‌هایی دارد که مهم‌ترین آن بعد فرامادی یعنی روح انسانی است.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 434026
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *