۰
همزمان با هفته عفاف و حجاب؛

برگزاري همايش بزرگ "مدافعین حریم خانواده" در خاش + تصاوير

همزمان با هفته عفاف و حجاب همایش بزرگ مدافعین حریم خانواده با حضور گسترده بانوان خاشي در پارك بانوان اين شهرستان برگزار شد.
برگزاري همايش بزرگ "مدافعین حریم خانواده" در خاش + تصاوير
به گزارش تفتان ما، همایش بزرگ "مدافعان حریم خانواده" با حضور بانوان بسيجي شهرستان خاش در محل پارك بانوان اين شهرستان برگزار شد.
 
این تجمع با هدف آگاه سازی نسل جوان و نوجوان از فواید حجاب و مضرات بدحجابی و سالروز شهدای حجاب سال 1314   روزی که مردم باحضور در مسجد گوهرشاد، اعتراض خود را به سیاست های رضاخان درمورد عفاف و حجاب اعلام کردند و این تحصن، موجب شهادت معترضین شد.
 
راهپیمایان پس از تجمع در پارك بانوان شهرستان خاش با سر دادن شعارهایی چون چادر حجاب برتر لبیک به امر رهبر، حسین و حسین شعار ماست ،حجاب افتخار ماست، بنیان خانواده در سایه عفاف است، صیانت از خون شهید رعایت حجاب است، یاد و خاطره مقابله بانوان مشهدی با واقعه کشف حجاب رضاخانی را در مسجد گوهرشاد این شهر و 150 بانوی شهیده این واقعه تاریخی را گرامی داشتند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در اين تجمع با اشاره به برگزاري همايش مدافعين حريم خانواده، اظهار كرد: اين همايش بسيار مناسب بود و در ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثير بسيار زيادي دارد و اين گام بزرگ در جهت فرهنگي و تحكيم بنيان خانواده است.
 
مولوي شهنوازي با تاكيد بر رعايت حجاب و عفاف، تصريح كرد: بانوان با رعايت حجاب مانع ورود بي ايماني و بي بندباري در خانواده مي شوند و سبب حفظ بنيان و اساس خانواده خواهد شد.
 
وي با بيان اينكه با اصول تربيتي در داخل خانواده مي توان فرهنگ حجاب را رعايت كرد، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي همواره در صدد ترويج بي حجابي و بي حيايي در جامعه هستند و براي اين مسئله هزينه هاي بسياري را صرف مي كنند و بايد در اين زمينه بانوان هوشيار باشند و با رعايت حجاب جواب محكم و دندان شكني به استكبار جهاني بدهند.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 433993
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *