۰
امام جمعه شهرستان خاش در گفت و گو با تفتان ما؛

پيشرفت و توسعه عمران و آباداني شهرها و روستاها پس از انقلاب بر كسي پوشيده نيست/ مردم ايران اسلامي بايد قدردان انقلاب باشند

امام جمعه شهرستان خاش گفت: پيشرفت و توسعه عمران و آباداني شهرها و روستاها پس از انقلاب بر كسي پوشيده نيست و ايام الله دهه مبارك فجر فرصت مغتنمي جهت معرفي دستاوردها و نتايج ارزشمند انقلاب به نسل هاي جديد است.
پيشرفت و توسعه عمران و آباداني شهرها و روستاها پس از انقلاب بر كسي پوشيده نيست/ مردم ايران اسلامي بايد قدردان انقلاب باشند
حجت الاسلام محمدحسين ميري در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به توطئه ها و نقشه هاي شوم دشمنان داخلي و خارجي، اظهار كرد: خوشبختانه در چهارمين دهه از انقلاب پرشكوه ايران اسلامي مردم هميشه در صحنه و بيدار اين كشور با اطاعت از ولايت فقيه 38 سال را با فراز و نشيب ها و تحريم ها وجنگها با سربلندي و عزت پشت سرگذاشته اند.
 
وي تصريح كرد: انقلاب ايران اسلامي متعلق به همه است و در نظام ايران اسلامي نگاه سليقه اي معنا و مفهومي ندارد و مسئولان بايد در راستاي حفظ ارزش ها و نتايج نظام گام بردارند.
 
حجت الاسلام ميري با بيان اينكه دهه فجر انقلاب اسلامي نقطه عطفي در تاريخ است، گفت: دهه فجر يادآور جان فشاني ها و فداكاري هاي مردم غيور و بيدار ايران اسلامي به رهبري امام راحل در سال 1357 بود كه در برابر دسيسه ها و سياست هاي رژيم منحوس پلوي ايستادند و ذره اي از خاك خود را به دشمن ندادند.
 
وي با بيان اينكه كشور ايران اسلامي به بركت انقلاب در حال حاضر يكي از قدرتمندترين كشورهاي دنياست، خاطرنشان كرد: كشور ايران در حال حاضر امن ترين كشور جهان محسوب مي شود و بسياري از كشورهاي اسلامي دنيا خواهان داشتن حكومت اسلامي بدون دخالت بيگانگان و استبداد هستند.
 
امام جمعه شهرستان خاش بيان كرد: خوشبختانه امروز به بركت انقلاب شكوهمند ايران اسلامي در بالاترين سطح دفاعي و رزمي قرار داريم و در جهت رهنمودها و فرمايشات گوهربار مقام معظم رهبري حركت ميكنيم.
 
وي اذعان كرد: پيروزي شكوهمند ايران اسلامي در سال 1357 بر تاريخ چندهزار ساله نظام شاهنشاهي خط بطلان كشيد و استقلال، آزادي، سربلندي، پيروزي و آبرو را براي مردم ايران با خود به همراه آورد.
 
رييس شوراي فرهنگي شهرستان خاش اظهار كرد: دهه مبارك فجر ايام الله نامگذاري شده زير تلاش هاي امام راحل محقق شده و استقلال سياسي و ملي مرهون زحمات اين معمار و بنيان گذار بزرگ انقلاب اسلامي است و بي ترديد بدون استقلال سياسي هيچ استقلالي قابل ادامه حيات نيست.
 
انتهاي پيام/
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب: 436184
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *