۰

سؤالات خود را از متخصص پوست و مو در «مطب مجازی» بپرسید

محمد علی نیلفروش‌زاده رئیس انجمن پوست و موی ایران هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات پزشکی مخاطبان، مهمان برنامه «مطب مجازی» خبرگزاری فارس خواهد بود.
سؤالات خود را از متخصص پوست و مو در «مطب مجازی» بپرسید
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما،این خبرگزاری در راستای ارتقای سطح دانش سلامت مردم و فراگیری دانش کافی در زمینه، پیشگیری و شناخت برخی علایم و مشکلات زمینه‌ای بیماری‌ها، مطالب آموزشی و مصاحبه‌هایی را با بهره‌گیری از بهترین پزشکان کشور که هر هفته مهمان برنامه «مطب مجازی» هستند، منتشر می‌کند.
همچنین برای بالابردن سطح خدمت‌رسانی و ارتقای سلامت در جامعه و تعامل دو سویه، مخاطبان فارس می‌توانند پرسش‌های خود از پزشک مهمان هفته را، تا پایان روز جمعه 29 بهمن ماه، از طریق شماره تلفن 02188911667 یا آیدی تلگرامی fars_health@ مطرح کرده و پاسخ‌های خود را هفته آینده، از طریق برنامه «مطب مجازی»  دریافت کنند.
دکتر محمد علی نیلفروش‌زاده از پزشکان برجسته پوست و مو در کشور است. وی تحصیلات خود را در مقطع پزشکی عمومی در سال 1369 به پایان رساند و در سال 1373 موفق به اخذ بورد تخصصی پوست و مو شد. نیلفروش‌زاده در سال 1379 در کشور انگلستان فلوشیپ جراحی پلاستیک پوست ، لیزر و پیوند مو را به اتمام رساند و تجربیات خود را در سال 1381 در لندن ارتقاء داد.
از مسئولیت‌های وی می‌توان به ریاست مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی، عضویت در انجمن بین‌المللی جراحی پیوند مو و همچنین عضویت در آکادمی بین‌المللی جراحی پیوند مو اشاره کرد. وی در حال حاضر به عنوان رئیس انجمن متخصصین پوست ایران در حال فعالیت است.
شما مخاطبان برنامه مطب مجازی می‌توانید سئوالات و مشکلات خود در زمینه ریزش و کاشت مو، بیماری های پوستی، خارش پوست و همچنین جراحی پلاستیک پوست و...  را از روش‌های اعلام شده با پزشک مهمان هفته مطرح کنید.
 
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 436696
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *