۰

دو کلمه حرف حساب با سخنگوي دولت/کدورت سران فتنه با مردم و نظام و جمهوريت را چگونه بايد تفسير کرد؟

سخنگوي دولت در پاسخ به سوالي سه‌شنبه گذشته به خبرنگاري گفته بود؛ «ان‌شاءالله کدورت‌ها در مورد محصورين [بخوانيد سران فتنه] رفع شود.» حال ما بايد دنبال کدورت چه کسي با چه کساني بگرديم؟ کدورت سران فتنه با مردم و نظام و جمهوريت را چگونه بايد تفسير کرد؟
دو کلمه حرف حساب با سخنگوي دولت/کدورت سران فتنه با مردم و نظام و جمهوريت را چگونه بايد تفسير کرد؟
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی سه‌شنبه گذشته به خبرنگاری گفته بود؛ «ان‌شاءالله کدورت‌ها در مورد محصورین [بخوانید سران فتنه] رفع شود.» آقای نوبخت اشاره نکرد که این «کدورت» در سال 88 بین کی با کی بوده است و جنس این «کدورت» و ربط آن به امنیت ملی چه بوده است؟ در ذهن مبارک سخنگوی دولت مهم‌ترین موضوعی که ربط به امنیت ملی دارد و تاریخ معاصر از آن به عنوان یک فتنه و خیانت آمریکایی اسرائیلی یاد می‌کند چرا باید به «کدورت» ترجمه شود؟ وقتی سال 88 اشرار طرفدار سران فتنه در خیابان‌ها شعار می‌دادند؛ «انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است» ما باید دنبال کدورت چه کسی با چه کسانی بگردیم؟ کدورت سران فتنه با مردم و نظام و جمهوریت را چگونه باید تفسیر کرد؟
چرا باید صورت مسئله فتنه با قرائت همین کدورت که آقای نوبخت می‌گوید تحریف و نادیده گرفته شود؟!
وقتی اشرار طرفدار سران فتنه که در صف آنها منافقین، بهائیان، ضدانقلاب و سلطنت‌طلب‌ها در خیابان‌های تهران رژه می‌رفتند و شعار می‌دادند؛«مرگ بر اصل ولایت فقیه» و تمثال مبارک امام راحل را به آتش کشیدند، این افراد با چه کسانی کدورت داشتند.
آیا آقای نوبخت در وسط معرکه یک دعوا و نزاع و به قول خودش کدورت که یک طرف مخالف امام و نظام و ولایت فقیه است باید طرف اشرار را بگیرد یا طرف نظام را؟!
وقتی اشرار طرفدار سران فتنه ده ها نفر را در تهران به خاک و خون کشیدند، مغازه‌های مردم را غارت کردند و به اموال عمومی و دولتی آسیب زدند و تحت فرمان سرویس‌های امنیتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس عمل کردند، می‌باید در جستجوی کشف «کدورت» کی با کی باشیم؟!
آقای نوبخت باید به این سوال تاریخی پاسخ بدهد که آیا فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 کودتا بود یا کدورت؟!
اگر کودتا بود ایشان باید موضع خود را درباره این کودتا اعلام کند و بگوید طرف کودتاچی‌هاست یا طرف ملت و نظام؟!
اگر هم کدورت بود! باید این سوال را پاسخ بدهد که تکلیف آن خون‌های به ناحق ریخته شده و اموال به غارت رفته چه می‌شود؟! و برای رفع کدورت با این خون‌ها چه باید کرد؟
سران فتنه به اقتدار ملی و امنیت ملی ما آسیب زدند، نمایندگان سران فتنه در پارلمان اتحادیه اروپا و کنگره آمریکا به دست و پای دشمن افتادند و به آنها گفتند تحریم ها را تشدید کنید تا دولت سقوط کند، درجه این کدورت چرا به خصومت با ملت ارتقاء یافت!
این کدورت چیست که اقتدار ملی را نشانه گرفته است و آقای نوبخت حاضر نیست آن را بپذیرد و به انکار حافظه تاریخی ملت روی آورده است.
2- آقای نوبخت همچنین گفته؛ نمره تیم اقتصادی دولت یازدهم 22 از 20 است!
آقای نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور است. او باید به این سوال پاسخ دهد کجای دنیا کسی که دیکته می‌نویسد تصحیح آن را به خود او واگذار می‌کنند!
تیم اقتصادی دولت به ویژه آقای نوبخت در این چهار سال چه کرده که صدای ملت، مراجع عظام تقلید، علما، نخبگان جامعه و فعالان اقتصادی از مشکلات معیشتی به هوا بلند است!
تیم اقتصادی دولت در این چهار سال چه کرده که در تمام نظرسنجی‌ها بیش از 75 درصد مردم گفته‌اند از مسائل معیشتی رنج می‌برند!
تیم اقتصادی دولت چه کرده که امروز رکود، تورم، بیکاری، گرانی و ... کشور را فرا گرفته و دولت نتوانسته است به وعده‌هایی که در حوزه اقتصاد داده ، عمل کند!
تیم اقتصادی دولت چه می کند که در زمینه سرمایه گذاری داخلی و خارجی با یک بحران روبه‌رو هستیم. تولید هر روز آسیب بیشتری می بیند. واردات بی‌رویه به ویژه قاچاق کمر تولید را شکسته است. حتی توافق برجام نتوانست رمقی به سرمایه گذاری خارجی بدهد.
یک بار اوایل همین امسال 121 اقتصاددان کشور یک ارزیابی از کارنامه اقتصادی دولت به دست دادند. آنها در مقام نمره دهی به کارکرد اقتصادی دولت برآمدند. 34 نفر از آنها که خیلی هم به دولت یازدهم ارادت داشتند زیر 10 نمره دادند و حتی یک نفر از آنها نمره 20 هم به این عملکرد نداد.
آقای نوبخت نمره 22 از 20 را از کجا آورده است. (1)
آقای نوبخت باید به مردم بگوید در این چهار سال چه گلی به سر اقتصاد این کشور زده اند!
دیوان محاسبات در گزارش تفریغ بودجه دولت، گزارش ناامیدکننده ای طی چهار سال گذشته از کارکرد دولت داده است. دولت نتوانسته یک گزارش ملموس از کارکرد خود را در اجرای برنامه پنج ساله پنجم توسعه بدهد. این نمره 22 در کارنامه دولت از کجا آمده است؟!
پی‌نوشت:
1- نسیم آنلاین 24 اردیبهشت. نگاه کنید به جدول تفکیکی نمره اقتصاددانان کشور
یادداشت/ دکتر حسن کربلایی
-----------------------------------
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 440550
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *