۰

3 بار با رئیس مجلس درباره رد صلاحیت شدگان دیدار داشتم/ نمایندگان مجلس براساس قانون تصمیم بگیرند

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: درخصوص رد صلاحیت‌شدگان مرتبا با نمایندگان جلسه داشته‌‌ایم و 3 بار نیز با رئیس مجلس دیداری داشته‌ام.
3 بار با رئیس مجلس درباره رد صلاحیت شدگان دیدار داشتم/ نمایندگان مجلس براساس قانون تصمیم بگیرند
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،مهدی چمران در سی و نهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها درباره رد صلاحیت تعدادی از نامزدهای شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور اظهار داشت: در این خصوص مرتباً با نمایندگان مجلس و همینطور شخصاً 3 بار با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدارهایی درخصوص رد صلاحیت شدگان داشته‌‌ام.
وی افزود: برخی از نمایندگان مجلس به دلیل پیگیری‌های صورت گرفته درباره رد صلاحیت شدگان دلخوری‌هایی داشتند و مطالبی را عنوان کردند که بندها توضیحاتی دادم که قصد توهین به نمایندگان را نداشتیم و در اجرای قانون تاکید داشتیم.
چمران گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس درخصوص رد صلاحیت‌ها بازنگری انجام دهند و با صداقت، انصاف و براساس قانون و مبنای دینی و شرعی این تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شود چرا که آبروی انسان‌ها به این موضوع پیوند خورده است.
رئیس شورای عالی استان‌ها درباره حادثه‌ای که در معدن ذغال سنگ آزادشهر اتفاق افتاد، گفت: شوراها و شهرداری‌های سراسر کشور برای کمک به حادثه دیدگان معدن آزادشهر آمادگی دارند.
وی گفت: حدود 80 نفر از کارگران در این معدن محبوس شده بودند که متاسفانه 26نفر از آنها جان خود را از دست دادند که به خانواده‌های آنها و ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم.
در ادامه عبدالحمید امین نماینده مردم استان گلستان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به حادثه معدن ذغال سنگ آزادشهر و کشته شدن تعدادی از کارگران گفت: از تمامی مدیران و امداد رسانان که از روز گذشته فعالیت خود را برای نجات کارگران آغاز کردند تشکر می‌کنم.
وی گفت: این حادثه در هفته کارگر برای کارگران اتفاق افتاد و همه را داغدار کرد.
امینی افزود: در این حادثه علت تجمیع کار در معدن آزادشهر شاهد چنین حادثه‌ای بودیم که هنوز تعداد آمار مجروحان و کشته شدگان مشخص نشده است.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 438224
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *