۰

جهانگیری برای جلوگیری از ریزش آرا روحانی به میدان آمده/ جهانگیری ستاد ندارد فقط یک رابط با وزارت کشور معرفی کرده است

عضو بنیاد باران با بیان اینکه تا این لحظه جهانگیری هیچ ستادی تشکیل نداده است گفت: جهانگیری کاندیدا پوششی روحانی است و اینکه تا چه زمانی در صحنه بماند بستگی به تصمیم‌ روحانی دارد، یعنی آقای جهانگیری تابع نظر روحانی است و تا زمانی که او صلاح بداند در کارزار انتخاباتی حضور دارد.
جهانگیری برای جلوگیری از ریزش آرا روحانی به میدان آمده/ جهانگیری ستاد ندارد فقط یک رابط با وزارت کشور معرفی کرده است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،عبدالله ناصری عضو بنیاد باران در خصوص احتمال کناره‌گیری روحانی به نفع جهانگیری اظهار داشت: همانطور که جهانگیری در مناظره هم تصریح کرد، به هیچ وجه چنین اتفاقی نمی‌افتد و آقای جهانگیری برای کمک به روحانی وارد صحنه انتخابات شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه جریان رقیب برای ریزش آرای روحانی با چند کاندیدا وارد عرصه انتخابات شده است، جهانگیری هم برای جلوگیری از ریزش آرا روحانی به میدان آمده است.
عضو بنیاد باران گفت: نظرسنجی‌ها هم می‌گوید که جهانگیری بنا دارد به روحانی کمک کند و به همین دلیل هم نه ستادی تشکیل داده و نه کار مستقلی را به معنای واقعی کلمه شکل داده است و فقط یک رابط بین خود و وزارت کشور معرفی کرده است.
ناصری در خصوص اخبار شنیده شده مبنی بر فعالیت حزب کارگزارن در راستای تشکیل ستاد برای جهانگیری گفت: من از فعالیت‌های حزب کارگزاران خبری ندارم، ولی در مورد خبری که مبنی بر رئیس ستادی مرعشی منتشر شد، خود آقای مرعشی هم این خبر را تکذیب کردند و آقای جهانگیری نه رئیس ستاد، بلکه یک رابط با وزارت کشور دارد.
وی با بیان اینکه تا این لحظه جهانگیری هیچ ستادی تشکیل نداده است گفت: جهانگیری کاندیدا پوششی روحانی است و اینکه تا چه زمانی در صحنه بماند به تصمیم‌ روحانی بستگی دارد، یعنی آقای جهانگیری تابع نظر روحانی است و تا زمانی که او صلاح بداند در کارزار انتخاباتی حضور دارد.
 
انتهای پیام/فارس
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 438260
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *