۰

آمده ام تا با کمک امام رضا(ع) اشک خجلت از چشمان جوانِ بیکار، پاک کنم / رقیب هراسی، شیوه نادرست دولت یازدهم است

حجت الاسلام و المسلمین رییسی با اشاره به این که رقیب هراسی، شیوه نادرست دولت یازدهم است تصریح کرد: آمده ام تا با کمک امام رضا(ع) اشک خجلت از چشمان جوان بیکار پاک کرده و با مفسدان و متجاوزان به بیت المال برخورد قاطعانه کنم
آمده ام تا با کمک امام رضا(ع) اشک خجلت از چشمان جوانِ بیکار، پاک کنم / رقیب هراسی، شیوه نادرست دولت یازدهم است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر امروز طی سخنانی در همایش بزرگ "تغییر به نفع مردم" که با حضور کم نظیر مردم قم در مصلی قدس این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شهر قم شهر زنان و مردان انقلابی است و حوزه علمیه قم سرمایه بزرگ اسلام و علما و مراجع تقلید است و از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: قم معرف فکر و اندیشه ناب اسلامی است، این شهر بزرگترین قطب ترویج نجات اسلام و زندگی اسلامی است؛امروز قم به عنوان نقطه امید برای دغدغه مندان کشور شناخته می شود،همان گونه که  در آغاز انقلاب اسلامی با نگاهی ژرف برای مدیریت جدید گام های اساسی برداشته است.
رییسی با تاکید بر این که به عنوان سرباز ولایت برای شخص خود چیزی نمی بینم جز خدمت به مردم که افتخار من فقط همین موضوع است، گفت:  کشور ما اگر امروز امنیت دارد و در مقابل استکبار عزت دارد فقط به خاطر حضور مردم است نه به خاطر قرارداد با بیگانگان، چه آن که اساساً مهمترین مولفه در این راه حضور با بصیرت مردم است.

وی با بیان اینکه منابع و ثروت ایران باید مورد توجه باشد، ابراز داشت: بی شک هیچ قفلی بدون کلید حضور ملت باز نمی شود، نگاه به داشته های ایران باید اصلاح شود و به نیروی انسانی توجه شود و این را هم بدانیم نگاه به دست بیگانه خطای بزرگی است.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بیگانه تا به حال برای کدام ملت دل سوزانده که برای ما دل بسوزاند، تصریح کرد: متاسفانه امروز فقر و مشکلات و بیکاری، جوان ما را خجالت زده کرده است، پدر با خجالت از سر کار بر می گردد که چرا این اتفاق افتاده است و باید برای او امید به آینده ایجاد کنیم.
رئیسی با بیان اینکه در دولت من مهمترین مولفه مردم است، گفت: آیا می توان با نگاه به بیرون چرخ های اقتصاد را چرخاند،چرا مردم بعد از چند سال همچنان باید چشم به راه مسکن مهر باشند و حال آن که مردم با یک اُمیدی در مسکن مهر ثبت نام کردند.
وی با بیان اینکه بیش از نیمی از اقتصاد و صنعت در کشور تعطیل است، گفت:اگر فقط دو نفر از مفسدان بزرگ کشور بدهی خود را پرداخت کنند مشکلات جوانان حل خواهد شد. من سوال می کنم آیا 45 هزار تومان می تواند کمک حال کسی باشد؟ من طعم فقر را چشیده ام، به خانه های محرومان رفته ام و با آنها ارتباط داشته ام.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین با تاکید بر لزوم مقابله با مفسدان اقتصادی افزود: کسانی که بیت المال را پایمال می کنند و با فرار مالیاتی میلیاردها دلارکالا، قاچاق می کنند ، مفسد هستند و من با آنها برخورد قاطعانه ای خواهم داشت.
وی گفت: همیشه در روزنامه ها می خوانیم که فلان فساد پیدا شد و ما می توانیم با فساد مبارزه کنیم،مسئولان باید اینقدر روحیه ضد فساد داشته باشند که اصلا فسادی در جامعه رخ ندهد.
وی با بیان اینکه در دولت کار و کرامت، در امر مبارزه فساد خط قرمز نخواهیم داشت، گفت:من شعار انتخاباتی نمی دهم ،منافذ فساد شناسایی شده  و با همین منابع می توان فقر مطلق را از بین برد؛ ما این اقدام را عملی خواهیم کرد چون در کشور کمبودی نداریم.
کاندیداهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه حق شهروندی مبارزه با مفسدان است،گفت: حق شهروندی رونمایی از یک نوشته نیست که با آن مشکلات مردم را بخواهیم حل کنیم.
رئیسی با بیان اینکه مشکل در مدیریت کشور است، ابراز داشت: آنچه در کشور ما مشکل درست کرده، کمبود نقدینگی و منابع انسانی است.

وی با بیان اینکه برجام چکی است که نقد نشده و دولتی قدرتمند می خواهد که آن را نقد کند، گفت: به وسیله شما جوانان اجازه نگاه طمع آلود به کشورمان را نخواهیم داد،امروز آنچه برای ملت ما مهم است باید همه چیز را به نفع ایران و ملت ایران برگردانیم.
وی همچنین با اشاره به اینکه کشورمان در همه حوزه ها پرچمدار دنیا است، بیان داشت:با استفاده از قانون می توان همه کاری را عملی کرد،امروز دیگر موقع عمل کردن به وعده های انقلابی است.
رئیسی افزود: خدا شاهد است که هیچ مسئولیتی برایم بالاتر از آستان قدس نیست ولی وقتی اشک چشمان جوانان بیکار را مشاهده کردم ؛ در این صحنه حاضر شدم تا با کمک امام رضا(ع) دست مفسدان اقتصادی را قطع کرده و اشک خجالت از چشمان جوان بیکار کشورم پاک کنم.
 وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای دولت یازدهم، رقیب هراسی است، بیان داشت: دولت روحانی باید اقداماتی که انجام داده است را بگوید، این سوال بین مردم مطرح است که دولت واقعاً توانسته به وعده های خود عمل کند؟
 رییسی در خاتمه سخنان خود ابراز داشت: چون امکانات تبلیغاتی ندارم از شما درخواست می کنم هر فردی به تنهایی برای رضای خدا در راه رسیدن به پیروزی قدم بردارد.
انتهای پیام /فارس
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 438308
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *