۰

فخری: تمریناتمان پرفشار است/ بچه‌ها انگیزه زیادی برای قهرمانی در آسیا دارند

سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: ملی‌پوشان‌ ما تمرینات سنگینی را پشت سر می‌گذارند و انگیزه زیادی برای قهرمانی در آسیا دارند.
فخری: تمریناتمان پرفشار است/ بچه‌ها انگیزه زیادی برای قهرمانی در آسیا دارند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،پیمان فخری   در مورد وضعیت اردویی تیم ملی شمشیربازی سابر اظهار داشت: تمرینات بسیار فشرده‌ای را در تهران برگزار می‌کنیم و فشار زیادی روی بچه‌ها وجود دارد و هدف اصلی ما مسابقات قهرمانی آسیاست که اهمیت زیادی برای ما دارد.
وی ادامه داد:‌ در این بین 2 مسابقه هم داریم. باید به مسابقات جهانی مادرید و مسکو هم برویم. رقابت‌های مادرید 28 اردیبهشت است و جایزه بزرگ مسکو هم 10 تا 13 خرداد برگزار خواهند شد. این 2 مسابقه می‌توانند ما را برای قهرمانی آسیا کاملا آماده کند.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر کشورمان در مورد شرایط ملی‌پوشان گفت: آنها بسیار با انگیزه تمرین می‌کنند و شرایط خوبی دارند. خودشان هم می‌خواهند که در آسیا موفق شوند. ما برای کسب مدال به قهرمانی آسیا خواهیم رفت. همانند همیشه هم کره جنوبی سخت‌ترین و قدرتمندترین حریف‌مان است. 
فخری با اشاره به مسابقه انتخابی گفت: مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی 4 ملی‌پوشی هستند که در 3 مسابقه آینده شرکت می‌کنند و برای رقابت‌های قهرمانی جهان که 25 تا 30 تیر ماه در هنگ کنگ برگزار خواهد شد هنوز تصمیم برای اینکه چه نفراتی اعزام شوند، نگرفتیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است پیش از مسابقات جایزه بزرگ مسکو یک اردوی مشترک 5 روزه هم با تیم‌های ملی آمریکا و روسیه داشته باشیم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 438408
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *