۰

«عالیجناب» بعد از انتخابات توزیع می‌شود/ آثار سیاسی با رعایت خط قرمز و بدون تنش و سوگیری تولید شوند

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: نظر ما این است که مینی سریال «عالیجناب» بعد از انتخابات توزیع شود.
«عالیجناب» بعد از انتخابات توزیع می‌شود/ آثار سیاسی با رعایت خط قرمز و بدون تنش و سوگیری تولید شوند
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،«حبیب ایل بیگی» معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی  درباره عدم ارائه مجوز پخش به سریال «عالیجناب» گفت: برای اینکه هر فیلم و سریالی پخش شود ما نظرمان را اعلام می کنیم. در حقیقت تشخیص اینکه یک فیلم و سریال در چه زمانی عرضه بشود با مجموعه ماست و درباره این سریال هم نظر ما این است که بعد از انتخابات توزیع بشود.
وی در پاسخ به این سوال که مضمون انتخاباتی سریال باعث شده توزیع آن به تعویق بیافتد؟ عنوان داشت: حتما ربط دارد. نظر کارشناسی ما این بود که این سریال قبل از انتخابات توزیع نشود.
ایل بیگی همچنین درباره عدم همکاری برای تولید سری دوم عالیجناب نیز تصریح کرد: در جریان آن نیستم. ولی عرف این است که ما با توجه به بازخوردهای سری اول مجوز تولید سری دوم را صادر می‌کنیم.
وی درباره تولید آثاری با مضامین سیاسی نیز توضیح داد: حتما تولید چنین آثاری خوب است و البته خیلی هم سخت و حساس است اما جایش هم خالی است. ما استقبال می‌کنیم. منتها باید با رعایت همه خطوط قرمز و موازین رعایت شده و بدون ایجاد تنش و سوءگیری باشد.
وی همچنین درباره حذفیات سریال عالیجناب گفت: همه فیلم‌ها و سریال‌ها اصلاحیه دارند. البته این سریال اصلاحات موردی سکانس کامل نداشت. سریال را کامل دیده‌ام ولی در جریان حذفیات جزء به جزء نیستم.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 438584
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *