۰

مسئولان در برخورد با منافقان امام (ره)را الگو قرار دهند/آیت الله خامنه ای، خلف صالح امام خمینی(ره)

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت شریف ایران باید با اهداف قیام 15 خرداد آشنا باشند چرا که سرمنشا پیروزی انقلاب در سال 57 قیام 15 خرداد بود.
مسئولان در برخورد با منافقان امام (ره)را الگو قرار دهند/آیت الله خامنه ای، خلف صالح امام خمینی(ره)
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،آیت الله مهمان نواز در گفتگو با خبرنگار بجنا، ضمن تسلیت سالروز وفات امام خمینی (ره)، گفت: آنچه که می شود امام خمینی (ره) را با آن شناخت و توصیف کرد قاطعیت ایشان بود.
وی افزود: قاطعیت امام (ره)بویژه در برخورد با منافقان و بیگانگان ایشان را فردی قوی و شجاع و مدافع اسلام و انقلاب کرده بود.
وی با بیان اینکه تزلزلی در تصمیمات امام (ره) در برخورد با بیگانگان مشاهده نشد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همانند ایشان داری این ویژگی هستند و قزیب به 30 سال است که بارها شاهد برخورد بموقع و قاطع رهبر حکیم و فرزانه انقلاب با بیگانگان و بدخواهان نظام بودیم.
آیت الله مهمان نواز در ادامه بیان داشت: دیگر مسئولان در هرپستی باید امام (ره) و مقام معظم رهبری را الگو و سرمشق خود در برخورد با بیگانگان قرار دهند.
وی با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر جامعه اسلامی بعد از امام خمینی (ره)، گفت: دلیل انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر این بود که شایستگی هایی که باید رهبر داشته باشد در ایشان از دیگران بیشتر بود .
وی ادامه داد: از جمله ویژگی هایی که منجر به انتخاب ایشان به عنوان رهبری شد ،قاطعیت ،شجاعت و عمل به موقع در میادین مختلف که نظام به ان احتیاج داشت بود و همچنین اعتماد و اطمینان امام (ره)به ایشان سبب انتخاب امام خامنه ای به عنوان رهبر جامعه اسلامی شد.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امام (ره) خطاب به مقام معظم رهبری فرمودند جنابعالی را یکی از بازوان توانای جمهوری اسلامی می دانم و شما که آشنا به مسائل فقهی از از مبانی ولایت فقیه جانب داری می کنید می دانم که در بین دوستان و معتقد به اسلام و مبانی اسلامی از جمله افراد توانا هستید که همچون شمع زوشنی می دهید.
وی با بیان اینکه آیت الله خامنه ای، خلف صالح امام خمینی(ره( است، افزود: این گونه فرمایشات رهبری در وصف ایشان چراغ راه روشنی برای مجلس خبرگان رهبری شد که ایشان را به عنوان رهبر جامعه اسلامی انتخاب کنند.
وی همچنین با اشاره به سالروز قیام خونین 15 خرداد 1342 ، گفت: قیام 15 خرداد به رهبری امام با رویکرد استکبار ستیزی و همچنین مبارزه با مفاسد و ظلم و بی عدالتی رژیم پهلوی و همچنین ایستادگی در برابر شیطان بزرگ ، آمریکا بود .
آیت الله مهمان نوازبا بیان اینکه مردم ایران نباید آن روز تاریخی را فراموش کنند، تصریح کرد: در روز 15 خرداد فاجعه آن قدر بزرگ و عظیم بود که امام فرمودند من 15 خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می کنم.
وی بیان داشت: ملت شریف ایران باید با اهداف قیام 15 خرداد آشنا باشند چرا که سرمنشا پیروزی انقلاب در سال 57 قیام 15 خرداد بود و ما مدیون ایثارگری های آن شهیدانی باشیم که در آن روز تاریخی جان خود را فدای اسلام و قرآن کردند.
انتهای پیام /
 
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 439296
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *