۰

در صورت لزوم فایل صوتی مصاحبه برانکو منتشر خواهد شد

برخلاف اظهارات شتابزده و عجولانه سرپرست باشگاه پرسپولیس در تکذیب مصاحبه روز گذشته برانکو با خبرگزاری فارس، فایل صوتی این مصاحبه موجود است که در صورت لزوم منتشر خواهد شد.
در صورت لزوم فایل صوتی مصاحبه برانکو منتشر خواهد شد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،روز گذشته مصاحبه‌ای منتشر شد که این مصاحبه بازتاب‌های گوناگونی داشت. در این مصاحبه جنجالی سرمربی کروات تیم پرسپولیس انتقادهایی علیه برخی جریانات حاکم در باشگاه پرسپولیس مطرح کرد که این موضوع باعث شد تا مدیران باشگاه به تکاپو افتاده تا در یک اقدام غیرحرفه‌ای اقدام به تکذیب مصاحبه کنند.
با برانکو ایوانکوویچ به صورت کاملا حرفه‌ای انجام شده و فایل صوتی این مصاحبه موجود بوده و در اختیار  قرار دارد اما جای تعجب بسیار زیادی است که چطور سرپرست باشگاه بدون ادله و مدرک اقدام به تکذیب مصاحبه‌ای می‌کند که صحت آن کاملا مورد تائید است؟ برانکو ایوانکوویچ در این مدت بیش از 2 سال که در فوتبال ایران فعالیت می‌کند به خوبی مورد حمایت و اعتماد هواداران پرسپولیس قرار گرفته و بازی با نام او بدون شک جزو همان ریسمان‌هایی است که برخی از مدیران باشگاه به دلایل مختلف به آن چنگ می‌زنند.
حضور برانکو در جمع سرخپوشان علاوه بر فضای خوبی که بر اساس تعامل او با رسانه‌ها به وجود آورده (کاملا مخالف با سیاست‌های ضد رسانه‌ای باشگاه) باعث شده تا این تیم از نظر فنی رشد چشمگیری داشته باشد به طوری که بعد از سال‌ها این تیم قهرمان لیگ برتر شد و پس از حدود 17 سال این تیم به جمع 8 تیم برتر آسیا رفت. این جهش مثبت در حالی توسط برانکو در پرسپولیس رقم خورده که به زعم او و کارشناسان فوتبال، این تیم امسال با فقر بازیکن روبرو بود.
ذکر این توضیح ضروری است که در صورت لزوم و  پس از مشورت با وکلای برانکو و در صورتی که مشکل حقوقی وجود نداشته باشد مصاحبه برانکو ایوانکوویچ  منتشر خواهد شد. در این گفت‌وگو صحبت‌های دیگری هم مطرح شده اما به رسم امانت نزد   باقی ماند اما در صورت لزوم با انتشار این فایل صوتی واقعیت های تازه ای از پشت پرده باشگاه پرسپولیس برای هواداران روشن می شود. 
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 439402
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *