۰

وزارتخانه‌های علوم، اقتصاد، کشور،کار و آموزش و پرورش می‌توانند دستخوش تغییرات شوند/ وزیر آموزش و پرورش و سخنگوی دولت می‌توانند از بانوان باشند

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: وزارتخانه‌های علوم، اقتصاد و دارایی، کشور، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش می‌توانند دستخوش تغییرات بانشد و حتی در دولت دوازدهم به نظرم وزیر آموزش و پرورش و سخنگوی دولت می‌توانند از بانوان باشند.
وزارتخانه‌های علوم، اقتصاد، کشور،کار و آموزش و پرورش می‌توانند دستخوش تغییرات شوند/ وزیر آموزش و پرورش و سخنگوی دولت می‌توانند از بانوان باشند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،شهربانو امانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی  در خصوص ویژگی‌های کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: آقای روحانی باید به دو مسئله‌ای که در دوران انتخابات مطرح کردند در ترکیب‌بندی کابینه توجه داشته باشند؛ اول مسئله حضور زنان و دوم مسئله جوان‌گرایی.
 
وی افزود: استفاده از جوانان متخصص، خوش‌‌فکر و با تجربه می‌تواند کمک شایانی به دولت کند و دولت دوازدهم باید جوان‌گرایی را به معنای واقعی به منصه ظهور بگذارد.
 
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در خصوص حضور زنان در کابینه دولت دوازدهم گفت: با توجه به حمایت بانوان از آقای روحانی در ایام انتخابات و وعده‌ای که خود آقای روحانی دادند؛ باید از بانوان در کابینه دولت دوازدهم استفاده شود؛ و قطعا اگر کسی از سوی دولت معرفی شود مورد حمایت فراکسیون امید و فراکسیون زنان مجلس هم قرار می‌گیرد.
 
امانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "کدام وزارتخانه‌ها می‌توانند دستخوش تغییرات باشد؟" گفت: وزارتخانه‌های علوم، اقتصاد و دارایی، کشور، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش می‌توانند دستخوش تغییرات باشند و حتی در دولت دوازدهم به نظرم وزیر آموزش و پرورش و سخنگوی دولت می‌توانند از بانوان باشند.
 
وی در پایان گفت: هرچند در دولت یازدهم در این بخش‌هایی که گفتم شاهد عملکردهای مثبت و خوبی بودیم ولی به نظر شخص خودم در دولت دوازدهم می‌توان در این وزارتخانه‌ها تغییر ایجاد کرد.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 439941
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *