۰

امیدواریم رئیس جمهور کابینه‌ای کارآمد و جوان‌تر تشکیل دهد

امیدواریم رئیس جمهور کابینه‌ای کارآمد و جوان‌تر تشکیل دهد نماینده مردم تهران ، ری ، تجریش ، اسلامشهر و پردیس ضمن تقسیم‌بندی نمایندگان مجلس از نظر نحوه عملکرد به تبیین انتظارات مجلس از رئیس جمهور برای کابینه دوازدهم پرداخت.
امیدواریم رئیس جمهور کابینه‌ای کارآمد و جوان‌تر تشکیل دهد
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،الیاس حضرتی که برای بررسی برخی از مشکلات جنوب تهران صبح امروز به شهرستان ری سفر کرده بود ، با حضور در جمع مسئولان اجرایی این شهرستان گزارشی از نحوه عملکردش در حوزه انتخابیه تهران ، ری ، تجریش ، اسلامشهر و پردیس ارائه کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تقسیم‌بندی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از نظر نحوه عملکردشان پرداخت و گفت: برخی از نمایندگان مجلس در طول دوران نمایندگی ملت به مسائل و مشکلات ریز حوزه انتخابیه خود می‌پردازند و کاری به مسائل کلان کشور ندارند و ضمن پاسخگویی به مسائل و موضوعات فردی و منطقه‌ای ، درگیر مسائل حوزه انتخابیه خود می‌شوند.
نماینده مردم تهران ، ری ، تجریش و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: گروهی دیگر از نمایندگان کاری به مسائل مورد و مراجعات فردی حوزه انتخابیه خودشان ندارند و تمام توان خودشان را برای اظهار وجود در مسائل ملی گذاشته و انرژی خودشان را صرف موضوعات کلان کشور می‌کنند.
وی بیان داشت: بخش سوم نمایندگان علاوه بر بررسی مسائل حوزه انتخابیه خود در مسائل حوزه فرهنگی ، اجتماعی، اقتصادی و … کلان نیز ورود جدی دارند.
حضرتی تاکید کرد: بنده در مجلس ششم و سه دوره ای که نماینده مردم گیلان در خانه ملت بودم تلاش کردم عملکردم از نوع سوم تقسیم بندی باشد که ذکر کردم ، یعنی هم به مسائل فردی و منطقه‌ای حوزه انتخابیه رسیدگی کرده و هم در مسائل کلان کشور نیز ورود می‌کردم.
 
*افتتاح ۲ دفتر رسیدگی به موضوعات حوزه انتخابیه در استان تهران
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: علی‌رغم این‌که نمایندگان مردم تهران ، ری ، تجریش و اسلامشهر در دو شهرستان ری و اسلامشهر دو دفتر برای رسیدگی به مشکلات مردم راه‌اندازی کردند ، بنده نیز به دلیل اهمیت موضوع رسیدگی به موضوعات مردم دو دفتر در شهرستان ری و اسلامشهر افتتاح کردم و به‌طور مداوم علاوه بر رسیدگی مشکلات مردم ، ملاقات‌های چهره به چهره با مردم را نیز برگزار می‌کنم.
نماینده مردم تهران ، ری ، تجریش و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین به سفر امروزش به ری اشاره کرد و گفت: امروز طی سفری که به ری داشتم به همراه شهردار منطقه ۲۰ از محله ملک آباد شهرری بازدید داشته و موضوعات آن را با قدرت پیگیری خواهم کرد.
وی ادامه داد: تلاشم این است که طی نشست با اقشار و گروه‌های مختلف ، موضوعات و مشکلات آنها‌ها بررسی و پیگیری‌های لازم را انجام دهم.
 
*امیدواریم رئیس جمهور کابینه‌ای کارآمد و جوان‌تر تشکیل دهد
حضرتی در ادامه با اشاره به این‌که در آستانه تشکیل دولت دوازدهم هستیم ، گفت: حجت الاسلام روحانی که در انتخابات موفقیت خوب و درخشانی داشتند و دعا می‌کنیم که یک تیم خوب ، هماهنگ، کارآمد، با تجربه و با میانگین سن جوان‌تری را تشکیل دهند و بار سنگین مسئولیت و انتظارات مردم را پاسخ دهند.
وی تصریح کرد: به‌ویژه انتظار است دولت دوازدهم تیم اقتصادی توانمندی داشته باشد و در این راستا در کمیسیون اقتصاد مجلس جلسات زیادی داشتیم و پیام‌های زیادی به آقای روحانی داده‌ایم و پیام‌های نیز دریافت کرده ایم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 440046
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *