۰

شروع امیدوارکننده الیاسی، مردانی و قوره‌جیلی/ شکست دور از انتظار قادریان با نمایشی ضعیف

نمایندگان اوزان ۵۹ و ۶۶ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نخستین دیدارشان به پیروزی رسیدند.
شروع امیدوارکننده الیاسی، مردانی و قوره‌جیلی/ شکست دور از انتظار قادریان با نمایشی ضعیف
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمان جهان از ظهر امروز (به وقت ایران) در پاریس فرانسه آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 59، 66، 80 و 130 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند.
* نتایج فرنگی‌کاران کشورمان در 4 وزن دوم به شرح زیر است:
* پیروزی روحیه‌بخش الیاسی
در وزن 59 کیلوگرم که 30 نفر حضور دارند مهرداد مردانی در دور نخست با نتیجه ۳ بر صفر از سد فیروز توختایف، دارنده مدال برنز 2016 آسیا از ازبکستان گذشت. وی در دور بعد با حامت رستم از ترکیه مبارزه خواهد کرد.
* شروع امیدوارکننده الیاسی
در وزن 66 کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول با نتیجه 2 بر یک مقابل سوسلان دائوروف، نفر سوم 2017 اروپا از بلاروس به پیروزی رسید. وی در دور دوم با کنستانتین استاس از بلغارستان کشتی می‌گیرد. در این وزن 36 نفر به روی باسکول رفته‌اند.
* شکست دور از انتظار قادریان
در وزن 80 کیلوگرم که 29 نفر حضور دارند، یوسف قادریان، دارنده مدال برنز 2015 جهان با ارائه عملکردی بسیار ضعیف و دور از انتظار در دور اول با نتیجه 10 بر یک مغلوب ماکسیم مانوکیان از ارمنستان شد تا برای ادامه کار منتظر حضور حریفش در فینال باشد. مانوکیان در دور دوم به مصاف آلکساندروس کسیدیس، دارنده مدال‌های طلا و نقره زیر 23 سال اروپا از سوئد خواهد رفت.
* برتری قوره‌جیلی مقابل نایب قهرمان آسیا
در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره‌جیلی در دور نخست با مورات رامونوف، دارنده مدال نقره 2016 آسیا از قرقیزستان پیکار می‌کند و در صورت عبور از سد این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان لورنتز از فرانسه و هیکی نابی از فنلاند کشتی می‌گیرد. در این وزن 27 نفر حضور دارند.
به گزارش فارس، در روز اول نیز فرنگی‌کاران کشورمان در 4 وزن نخست موفق به کسب 3 مدال برنز توسط محمدعلی گرایی در 71، سعید عبدولی در 75 و حسین نوری در 85 کیلوگرم شده بودند. سیدمصطفی صالحی‌زاده نیز در وزن 98 کیلوکرم به عنوانی بهتر از دوازدهمی نرسید.
ادامه دارد...
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 440967
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *