۰

طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی اعلام وصول شد + متن

طرح «اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده (104) قانون مالیات‌های مستقیم، مصوب اول مرداد 1391» اعلام وصول شد.
طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی اعلام وصول شد + متن
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،طرح «اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده (104) قانون مالیات‌های مستقیم، مصوب اول مرداد 1391» در نشست علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.
در ماده 3 این طرح آمده است:
کلیه دستگاه‌های اجرایی مرکزی موضوع ماده 2 موظفند: 
الف) در ابتدای هر سال نسبت به تدوین، روزآمدسازی و اعلام طرح‌ها (پروژه‌های) دستگاه‌های مرتبط با بخش خود (در چارچوب برنامه توسعه کشور) اقدام نمایند.
ب) فهرست کلیه اقلام کالاها، تجهیزات و خدمات (طراحی، تدارک، ساخت، تأمین مالی، مدیریت، فناوری) مورد نیاز برنامه‌های موضوع بند الف و مشخصات فنی و استانداردهای مربوطه (اعم از نیاز طرح‌ها (پروژه‌ها) و بهره‌برداری)، تأمین کنندگان و پیمانکاران عمومی داخلی و خارجی از قبل شناسایی شده را در سامانه‌ای که برای این منظور ظرف 6 ماه از ابلاغ این قانون ایجاد می‌کنند ثبت نمایند.
همچنین بر اساس ماده 5 ، از تاریخ تصویب این قانون، ارجاع کارهای خدمات مهندسی مشاور و پیمانکاری ساختمانی، تأسیساتی، تجهیزاتی و خدماتی توسط دستگاه‌های موضوع ماده 2 این قانون صرفاً به مؤسسات و شرکت‌های ایرانی ثبت شده در سامانه موضوع ماده 3 این قانون مجاز است و در صورت عدم امکان با پیشنهاد دستگاه اجرایی و تصویب شورای اقتصاد از طریق مشارکت از شرکت‌های ایرانی- خارجی مجاز خواهد بود.
متن کامل طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از تولید داخلی در تأمین نیازهای کشور را اینجا بخوانید
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 451510
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *