۰
باهدف نظارت بر بازار عرضه محصولات بخش کشاورزی انجام شد؛

تشکیل ۶۴ پرونده تخلف طرح نظارتی نوروز در سیستان و بلوچستان

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی برای ۶۴ فروشگاه کالای اساسی تشکیل پرونده و به تعزیرات ارسال شده است.
تشکیل ۶۴ پرونده تخلف طرح نظارتی نوروز در سیستان و بلوچستان
به گزارش تفتان ما، منصور عدل بیان کرد: طرح نظارتی ویژه عید باهدف نظارت بر بازار عرضه محصولات بخش کشاورزی اعم از شیر، مرغ، گوشت، تخم‌مرغ، میوه و سایر تولیدات زراعی و کشاورزی در سیستان و بلوچستان با جدیت دنبال و روند این بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی با انجام ۳۰۰ بازرسی از فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و کالاهای اساسی، میوه‌فروشی‌ها، قنادی‌ها، نانوایی‌های سطح استان تخلف ۶۴ مورد محرز و پس از طی مراحل قانونی تشکیل پرونده و به تعزیرات ارسال شد.

این مسئول عمده تخلف واحدهای تعزیراتی را عدم رعایت موازین بهداشتی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و عرضه جنس‌های تاریخ مصرف گذشته برشمرد.

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی: استان ادامه داد: تمام توان خود را با همکاری دیگر دستگاه‌های نظارتی بکار گرفته‌ایم تا قیمت کالا‌ها کنترل شده و مردم در تأمین و خرید کالا‌های اساسی خود مشکلی نداشته و بازار نیز روند آرامی داشته باشد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 452833
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *