۰

ناتوی عربی توطئه جدید آمریکایی عربی برای مقابله با ایران /قطر در تور فتنه انگیزی ترامپ گیر کرد/سناریوی قطر در سایر کشورهای عربی هم پیاده می شود

کارشناس سیاسی گفت:سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به عربستان بیشتر سفر اختلاف برانگیز و به معنای آتش زدن به پیمان نامه دوستی خود با اعراب است که قطر اولین قربانی آن می باشد.
ناتوی عربی توطئه جدید آمریکایی عربی برای مقابله با ایران /قطر در تور فتنه انگیزی ترامپ گیر کرد/سناریوی قطر در سایر کشورهای عربی هم پیاده می شود
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،علی علیاریان پور در گفتگو با  بیان روز با بیان اینکه ترامپ زمینه فروپاشی حکومت پادشاهی ودیکتاتوری اعراب را کلید زده است اظهار داشت:با گذشت زمان ترامپ که در شعارهای انتخاباتی خود هم برمنافع ،اقتصاد و اشتغال در آمریکا تاکید دارد سعی می کند اطرافیان خود را قربانی تصمیمات سیاسی اشتباه کند.
ترامپ درریاض
وی ادامه داد:رئیس جمهور آمریکا به دنبال این سیاست غلط خود از اتحادیه آب وهوایی پاریس خارج شد تا هدف خود را برای دنیا بیشتر تبیین کند.
این کارشناس سیاسی با تاکید براینکه کشورهای عربی از اقدامات ناشایست و اختلاف برانگیز آل سعود خسته شده اند گفت:کشور قطر که حاضر نشد تحت لوای آل سعود تابع دستورات غلط آمریکایی ها باشد اولین کشور عربی که قربانی این سناریوی سیاسی می شود.
ترامپ درریاض
علیاریان پور تصریح کرد:توئیت های ترامپ نشان دهنده یک موضع شفاف برای نابودی کشور قطر است وبه نوعی اجماع سران عرب برای تحقق این امر است.
وی تاکید کرد:حالا باید دید عاقبت این تنش حکام عربی به کجا ختم می شود زیرا این سناریوی حذف کشورهای عربی به بهانه حمایت از تروریسم و حمایت از افراط گری به قطر ختم نخواهد شد و به تبع دامن سایر سران عرب را خواهد گرفت.
کارشناس سیاسی با اشاره به برنامه آمریکا برای تشکیل ناتوی عربی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود:ترامپ سعی دارد پس از شکست تحریم های ظالمانه ای که علیه ایران وضع کرده و هزینه های میلیاردی که برای توطئه چینی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران کرده ولی به نتیجه نرسیده سعی دارد سران عرب را با سناریویی با عنوان تشکیل ناتوی عربی به جبران شکست های پی درپی خود در منطقه بپردازد.
امیر قطر
علیاریان پور گفت:کشور قطر از جمله کشورهایی که در اعلام مواضع صریح خود نمی خواهد به قیومیت کشورهای بیگانه در بیاید پس در این حلقه قرار نگرفت.
وی یادآورشد:موضع نظام مقدس جمهوری اسلامی که در منطقه صلح ،آرامش و گفتگو است در این برهه هم نیز بر اساس سیاست خارجی کشورمان خوب ورود پیدا کرده است و استفاده هواپیماهای قطری از خط هوایی کشورمان یکی از اقدامات حمایتی ایران از قط است.
 انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 439429
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *