۰

200 میلیون ریال جزای نقدی برای قاچاقچی لوازم خرازی و البسه قاچاق در ایرانشهر

رئیس تعزیرات حکومتی ایرانشهر گفت: قاچاقچی لوازم خرازی و البسه به پرداخت 200 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت محکوم شد.
200 میلیون ریال جزای نقدی برای قاچاقچی لوازم خرازی و البسه قاچاق در ایرانشهر
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی اداره‎کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، مهدی کیخا اظهار کرد: بر اساس اقدامات به عمل آمده توسط ماموران انتظامی شهرستان سرباز از یک خودروی وانت درآن شهرستان مقداری لوازم خرازی، چهار گونی البسه و 140 جفت صندل مردانه خارجی قاچاق که به صورت غیرقانونی از طریق مرز وارد کشور شده و در حال انتقال به شهر سرباز بود  کشف که پس از تنظیم صورتجلسه و اقدامات اولیه و جری تشریفات قانونی پرونده برای رسیدگی به  اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر ارسال شد.
رئیس تعزیرات حکومتی ایرانشهر افزود: در همین راستا به محض وصول پرونده بررسی و رسیدگی به موضوع آغاز گردید که با تحقیقات انجام شده و استعلامات صورت گرفته کالاهای مکشوفه فاقد هرگونه مدارک لازم برای ورود به کشور بوده‎اند و قاچاق آنها محرز شده است.
وی اضافه کرد: در ادامه پس از اخذ دفاعیات متهم، تخلف محرز تشخیص و متخلف علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 200 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 426496
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *