۰
استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

مهار تورم و رشد تولید اولویت اول مدیران سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تورم زمانی کنترل می‌شود که عرضه و تقاضا کنترل گردد و ما نیز در تلاشیم این مهم را در این استان به صورت ویژه دنبال کنیم.
مهار تورم و رشد تولید اولویت اول مدیران سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل ازعصرهامون، محمد کرمی در نشست با کارکنان استانداری به مناسبت سال جدید ضمن گرامیداشت بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن با تاکید بر استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان بیان کرد: شعار امسال مهار تورم و رشد تولید است و ما باید به عنوان سرباز برای اجرای این فرمان در کف میدان باشیم.
 
استاندار افزود: تورم زمانی کنترل می‌شود که عرضه و تقاضا کنترل گردد و ما نیز در تلاشیم این مهم را در استان به صورت ویژه دنبال کنیم.
 
استاندار تصریح کرد: اگر دستگاه های نظارتی در جایگاه نظارت خوب عمل کنند؛ دستگاه های اجرایی نیز به نحو مطلوب وظایف خود را اجرا خواهند کرد.
 
کرمی اظهار کرد: در تصمیم‌گیری‌ها همه جوانب آن را بررسی کنید و به‌عنوان ناظر روی همه ابعاد کار نظارت داشته باشید و ما نیز در این رابطه با هیچکس تعارف نداریم.
 
وی تأکید کرد: وظیفه ذاتی همه ما خدمت به مردم است؛ بنابراین کار مردم را به‌سرعت راه بیندازید و همگی به وظایف خود عمل نمایید.
 
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: فکرکردن موجب خلاقیت و نوآوری می‌شود به همین دلیل اسلام تفکر را عین عبادت دانسته و بر آن تأکید فراوانی کرده است.
 
وی بیان کرد: شناخت اهمیت فراوانی دارد؛ بنابراین باید با درنظرگرفتن شرایط عمل کرده و برای بهبود عملکرد خود تلاش نمایید.
 
کرمی تأکید کرد: شعار سال باید در عمل دیده شود و تنها وجود این شعار روی سربرگ نامه‌ها فایده‌ای ندارد.
 
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزها باید به مرکز صادرات و واردات تبدیل شود چرا که این مهم به رشد تولید کمک شایانی می‌کند.
 
وی با تأکید بر افزایش تولید بیان کرد: باید ارتباط خود را با سایر کشورها نیز توسعه دهیم.
 
کرمی گفت: امنیت غذایی یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها برای هر کشوری است؛ لذا باید سرمایه‌گذاران را به حوزه کشاورزی وارد کرده و از ظرفیت‌های فراوان این منطقه استفاده کنیم.
 
وی اذعان کرد: باید شهرک‌های گلخانه‌ای در استان توسعه پیدا کند و در قالب بسته سرمایه‌گذاری از ظرفیت‌های استان استفاده شود.
 
استاندار با تأکید بر دخالت مردم در امر سرمایه‌گذاری گفت: همه مجموعه‌های درگیر در حوزه اقتصاد باید از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی استقبال کنند.
 
وی بیان کرد: این استان معادن فراوانی دارد؛ اما بهره‌برداری از  این معادن بر عهده کسانی خواهد بود که صنایع فراوری را در کنار معادن ایجاد کنند.
 
کرمی با تأکید بر اینکه فرصت خدمت به مردم را قدر بدانید، افزود: خدمت به مردم مصداق عمل صالح است؛ بنابراین این فرصت خدمت را باید قدر بدانید.
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 452839