۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

شهید هاشمی ارادت ویژه‌ای به حضرت زهرا (س) داشت

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از ویژگی‌های بارز شهید هاشمی ارادت ویژه به حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها بود؛ ارادت قلبی ایشان به اهل‌بیت (ع) برای همه همکارانشان محرز بود.
شهید هاشمی ارادت ویژه‌ای به حضرت زهرا (س) داشت
به گزارش پایگاه خبری  تفتان ما، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید سید حمیدرضا هاشمی در شهر کرمان، بیان کرد: سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی تسلط و اشراف عمیق، جامع و کامل به حوزه مأموریت خود داشت.
 
وی ادامه داد: این شهید بزرگوار نسبت به شرایط مأموریت خود هم در حوزه راهبردی و هم در حوزه تاکتیک شناخت داشت و بر اساس این شناخت برنامه‌ریزی می‌کرد.
 
فرمانده سپاه سلمان خاطرنشان کرد: ایشان شجاعت و شهامت لازم جهت بیان نقطه‌نظرهای خود در زمینه مأموریت را به طور کامل داشت؛ یکی از ویژگی‌های بارز شهید هاشمی ارادت ویژه به حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها بود؛ ارادت قلبی ایشان به اهل‌بیت (ع) برای همه همکارانشان محرز بود.
 
وی افزود: به‌عنوان یک نقطه قوت او به مردم‌داری این شهید بزرگوار می‌توان اشاره کرد؛ برای رفع مسائل و مشکلات مردم با همه وجود تلاش و  کوشش می‌کرد.
 
شفائی مطرح کرد: ایشان علاقه ویژه به همراهان و همکاران خود داشت؛ شهید هاشمی از مردان مردی بود که حکیمانه با همه ظرفیت‌های که در اختیار داشت در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برمی‌داشت.
 
فرمانده سپاه سلمان استان عنوان کرد: شهید هاشمی از مردانی بود که در جبهه جنگ امروز از خودش یادگارهای ارزشمندی را برجای گذاشت؛ ایشان در حوزه‌های عملیاتی تجارب ویژه‌ای داشت و باتوجه‌به استعداد و نبوغی که دارا بود به‌سرعت در حوزه‌های اطلاعاتی نیز تسلط پیدا کرد و در این زمینه نقش خود را به‌خوبی ایفا نمود.

انتهای خبر/
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 453309
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *