۰
به مناسبت هفته بسیج؛

دیداراعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج با امام جمعه خاش انجام شد

اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج با امام جمعه خاش دیدار و گفتگو کردند.
دیداراعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج با امام  جمعه خاش انجام شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما، امروز، یکشنبه ۲۸ آبان ماه همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج اعضای ستاد بزرگداشت این با امام جمعه شهرستان خاش دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه خاش ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) (روز پرستار) و هفته بسیج، گفت: صدور فرمان تشکیل بسیج در روز‌های ابتدایی انقلاب اسلام نشان از درایت و اینده نگری امام راحل داشت.

دهقان عنوان کرد: به جرات می‌توان گفت ،بسیج تنها ارگانی است که در تمامی‌شئونات زندگی اثار و برکات آن را می‌توان دید.

وی ادامه داد: بسیج چیزی جدای از مردم نبوده و نیست چرا که آحاد مختلف مردمی یعنی بسیج. دهقان برنامه‌های هفته بسیج را نمونه کوچکی‌از نمایش خدمات این ارگان انقلابی در طول سال خواند و گفت: ان شاءالله با یاری مردم و مسئولین شاهد برگزاری باشکوه برنامه‌های پیش رو باشیم.

امام جمعه شهرستان خاش همدلی، تعامل و هم افزایی موجود در سطح جامعه را بسیار مطلوب دانست و گفت:‌امید است مردم غزه با سرلوحه قراردادن ۸ سال جنگ تحمیلی ایران و حضور جوانان انقلابی در جبهه‌های حق علیه باطل از پای نیستند و در مقابل جباران زمانه تا پیروزی کامل مقاومت کنند.

دهقان ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: چیزی که امروز در غزه و فلسطین شاهد آن هستیم نسل کشی و جنایت جنگی است که مجامع بین‌المللی و جهان عرب در مقابل آن سکوت اختیار کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز ایران به قدرت اول منطقه و یکی از قدرت‌های نظامی جهان تبدیل شده است که این امر نشان از تلاش جوانان انقلابی در تمامی عرصه‌ها داشته و مایه یاس دشمنان کشور است.

دهقان روحیه بسیجی داشتن را عامل اصلی پیروزی و توسعه کشور خواند و افزود: اخلاص، مقاومت، ایثار، شهادت طلبی، مطالبه‌گری، اطاعت از ولایت و خدا از مشخصات اصلی یک فرد بسیجی است.

وی خاطر نشان کرد: در جامعه کنونی دشمن‌شناسی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و لازمه تمامی جوانان انقلابی و ولایی ماست.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 453494
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *