۰
سردار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان؛

بسیجی بودن منحصر به بسیج نیست فرهنگ و تفکر بسیجی در ارتشیان پاسداران و دوستان فراجا هم هست

سردار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تبریک هفته بسیج گفت: بسیجی بودن منحصر به بسیج نیست فرهنگ و تفکر بسیجی در ارتشیان پاسداران و دوستان فراجا هم هست
بسیجی بودن منحصر به بسیج نیست فرهنگ و تفکر بسیجی در ارتشیان پاسداران و دوستان فراجا هم هست
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،سردار احمد شفائی در همایش فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج  دانش آموزی بمناسبت هفته بسیج بیان کرد: دشمنان همه ظرفیت خود را در غول فضای مجازی و تلویزیون‌ها و همه‌ی امکاناتشان را به طور هدفمند به کارگرفته‌اند تا به این فرهنگ اسیب بزنندچرا که این فرهنگ و این اعتقاد مانع انهاست هرجا که این فرهنگ ضعیف شد ان‌ها پیشرفت کردند و بخش فرهنگی و اعتقادی به بسیج مربوط می‌شود.

وی افزود: در زمینه علمی هم بسیج میدان دار است دانش اموز و دانشجوی بسیجی باید جزء بهترین‌ها باشد معلم بسیجی باید در ابعاد مختلف جزء بهترین‌ها باشد.

ادامه داد: بسیجی بود منحصر به بسیج نیست این تفکر در میان ارتشیان ما در پاسداران در دوستان فراجا ما هم هست. سردار شفائی تصریح کرد: بسیج مردم محور است خدامحور است خداناظر است در هر عرصه‌ایی که به ذهن شما بیاید بسیج در ان حضور فعال دارد در مسائل دفاعی امنیتی حضور دارد.

وی ادامه داد: فتنه پارسال یک فتنه عربی عبری غربی سال ۱۴۰۱ است یک جنگ ترکیبی تمام عیار بود اگر این فرهنگ نبود ما نمی‌توانستیم در مقابل این هجمه‌های سنگین مقاومت کنیم .

فرمانده سپاه سلمان افزود: بسیج افاتی هم دارد یکی از این افات غرور است بسیجی ما اگر دچار غرور شود اوج شکست اوست دور بودن از خدا و فراموش کردن او افت است.

پایان خبر/

 
چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 453513
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *