۰
امام جمعه خاش:

سیره حضرت فاطمه (س) راه نجات از تاریکی هاست /تروریست‌ها به سزای عمل وحشیانه خود خواهند رسید

امام جمعه خاش گفت: دشمن منتظر جواب عمل جنایتکارانه و وحشیانه خویش باشد.
سیره حضرت فاطمه (س) راه نجات از تاریکی هاست /تروریست‌ها به سزای عمل وحشیانه خود خواهند رسید
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، بیان کرد: ایام متعلق به بانوی دوعالم صدیقه طاهره است، این ایام همه شیفتگان و دلدادگان به یاد این بانوی بزرگ اسلام هستند و به سوگواری می‌پردازند.

امام جمعه خاش عنوان کرد: ایام فاطمیه بهترین فرصتی است که ما انس و محبت خود را به حضرت بیشتر کنیم و حضرت فاطمه از کسانی است که در روز محشر دست‌گیری می‌کند و عمل به دستورات و دوری کردن از انچه نهی کردند معیار است.

حجت الاسلام والمسلمین دهقان افزود: حضرت زهرا (س) هم در نبوت و هم در ولایت و ولایت‌مداری تمام قد پرچم دار این مسیر است. در اخلاق، ولایت، عفت، حجاب، فرزند داری، همسرداری، دلسوزی برای مردم در ولایت مداری در اوج ارزش‌ها الگو قرار دارد


امام جمعه خاش حمله تروریستی دیشب در راسک را محکوم کرد و گفت: حمله تروریستی دیشب گروهک جیش الظلم در راسک وحشیانه و جنایتکارانه بود، به تمامی عزیزان و مامورین نظامی و انتظامی استان تسلیت عرض می‌کنم.

و‌ی اظهار کرد: این جنایت شرورانه و وحشیانه گروهک جیش الظلم در راسک محکوم است و از شورای تأمین استان درخواست داریم با جدیت این مسأله را پیگیری کنند این گروهک ادعای خیر‌خواهی برای مردم را دارند ولی بدترین ظلم را در حق مردم مرتکب می‌شوند و‌امیدواریم خون این عزیزان پایمال نشود.

امام جمعه خاش با اشاره به پیش رو بودن روز تحلیل و پژوهش گفت: مقام معظم رهبری برای گذاشتن سنگ بنای انقلاب علمی در کشور فراخوان داده‌اند و دشمن کینه‌توز از جهاد علمی ما می‌هراسد امروزه ما در سطح دنیا رتبه شانزدهم را در زمینه علمی داریم و تولید علم ما دوازده برابر میانگین دنیاست و در رشته‌های نوپدید دنیا نیز جزء کشور‌های برتر هستیم.



وی با اشاره به روز پیوند حوزه و دانشگاه گفت: دکتر مفتح از دانشمندان و اساتید حوزه ودانشگاه بود که به دست منافقین کوردل به شهادت رسید وی مسائل دینی و علمی را در دانشگاه تدریس می‌کرد.


وی افزود: امروزه در کشور برای انسان فرزانه امکان رشد وجود دارد دلیل اینهمه در مسأله‌ی هسته‌ای مارا تحریم کردند این بود که نمی‌خواستند ما به این علوم جدید دست پیدا کنبم اما با همت جوانان مؤمن ما توانستیم به چرخه پیچیده هسته‌ای دست پیدا کنیم.

انتهای خبر/

 
 
 
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 453596
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *