۰
امام جمعه خاش:

نیاز مهم جامعه ایران آگاهی مردم از فتنه انگیزی های دشمنان است

امام جمعه خاش گفت: در شرایط دشوار امروزی، شناخت تهدیدها، بصیرت افزایی و آگاهی مردم از فتنه انگیزی های دشمنان یک اولویت و نیاز مهم برای جامعه بزرگ ایران اسلامی به شمار می‌رود.
نیاز مهم جامعه ایران آگاهی مردم از فتنه انگیزی های دشمنان است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ، حجت الاسلام غلامرضا دهقان صبح امروز پنج شنبه در نشست هماهنگی اجرای برنامه‌های حماسه نهم دی ماه و هفته مقاومت خاش افزود: دشمنان اسلام و انقلاب در نهم دی ماه و عاشورای ۸۸ به ساحت سید و سالار شهیدان و بزرگان دین اهانت کردند که با هوشیاری و آگاهی ملت ایران و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری، حماسه باشکوه ۹ نهم دی ماه در سراسر کشور به صورت خودجوش شکل گرفت و مردم مؤمن و انقلابی ایران از فتنه انگیزی فتنه گران ابراز تنفر کردند و هم اینک نیز با گذشت سال‌ها شاهد زنده بودن آن حماسه هستیم.

وی اظهار کرد: در عصر غیبت کبری، مقام معظم رهبری به عنوان نایب امام زمان (عج) کشتی اسلام و عدالت را هدایت می‌کند، اما فتنه گران این موضوع را بر نمی‌تابند و برای جدایی ملت از رهبری تلاش کرده و خواهان تضعیف این نظام اسلامی هستند.

امام جمعه خاش ادامه داد: در سراسر کشور و منطقه سیستان و بلوچستان خدمات شایسته و در خور توجهی صورت گرفته و در حوزه‌های مختلف اجرایی، خدماتی، عمرانی، فرهنگی و غیره شاهد عزتمندی کشور هستیم، اما اشرار و گروهک‌های معاند و دشمنان اسلام و میهن می‌خواهند، خدمات نظام و دولت را کم رنگ جلوه دهند، بنابراین روشنگری و جهاد تبیین باید در اولویت کاری مسؤولان قرار گیرد و تمام رسانه‌ها و دست اندرکاران امور فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان تلاش کنند.

فریبرز نیکبخت معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری خاش هم در این جلسه، بر اهمیت و ضرورت یکپارچه سازی برنامه‌ها، نشست‌های تبیینی و بصیرتی با رویکرد انقلابی و جهاد تبیین و نیز فضاسازی و تبلیغات محیطی تاکید و افزود: حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان و کارکنان ادارات و نهادها در برنامه حماسه نهم دی ماه و هفته مقاومت باید پرشور باشد.

جانشین فرمانده سپاه خاش هم گفت: برای ایام دهه بصیرت و هفته مقاومت دهها عنوان برنامه در شهرستان خاش تدارک دیده شده است.

سرهنگ پاسدار ابوذر جوادی مقدم افزود: برپایی مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی، گردهمایی بزرگ پسران و دختران حاج قاسم، یادواره شهدای شهرستان و شهدای محله‌ای، رویداد هم عهدی سبز با مشارکت کلیه پایگاه‌های مقاومت و غرس ۶۳ نهال از سوی پایگاه‌های مقاومت، اعزام راهیان مکتب حاج قاسم به مدارس، نواختن زنگ بصیرت و مقاومت، بزرگ شهید سلیمانی در مدارس، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از شاخص ترین برنامه‌های گرامیداشت حماسه نهم دی ماه و هفته مقاومت در خاش هستند.


علی سعدی مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خاش نیز به تشریح برنامه‌های خاص و ویژه ایام دهه بصیرت و هفته مقاومت در خاش پرداخت و شماری از مسؤولان شهرستان نیز گزارش‌های خود را در حوزه‌های مختلف ارائه دادند.

انتهای خبر/
 
پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 453624
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *