۰
در راستای ترویج فرهنگ مهارت آموزی و توانمند سازی افراد جویای کار :

دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان با فرماندار تفتان صورت گرفت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان با فرماندار تفتان دیدار کرد.
دیدار  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان با فرماندار تفتان صورت گرفت
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ، جلیل شهریاری با  اهمیت نقش آموزشهای مهارتی و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در ابتدای جلسه  در جهت رفع معضل اشتغال به تشریح سیاستها و برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای پرداخت.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در ادامه با اشاره به عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در برگزاری آموزشهای فراگیر و متنوع تصریح کرد : آموزش فنی و حرفه ای با نگاه کیفی سازی آموزشها تلاش می کند بستر مناسبی را در جهت توانمندسازی افراد جویای کار و افزایش بهره وری نیروی شاغل فراهم آورد.


شهریاری، در این دیدار ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان تفتان، افزود : امید است با حمایت دستگاههای متولی در استان، ارائه آموزشهای مهارتی اثربخش، بیش از پیش به عنوان یک نیاز جدی مورد توجه قرار گیرد.

علیرضا شهنوازان، فرماندار شهرستان تفتان در این نشست آموزش های مهارتی،فنی،صنعتی(صنایع،معادن) را نیاز واقعی جوانان شهرستان تفتان با وجود شرکت های صنعتی دانست و افزود: باید برنامه ریزی اصولی در جهت اشتغال جوانان تحصیلکرده انجام پذیرد.

وی  از ارائه آموزشهای مهارتی بعنوان نیازمندی اساسی در ایجاد اشتغال و توانمندسازی افراد جویای کار در شهرستان نام برد و از فعالیت مجموعه آموزش فنی وحرفه ای دراین زمینه تقدیر نمود. 

انتهای خبر/
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 453639
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *