۰
در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار؛

طی ۲۰ روز آینده فعالیت کادر درمان و خدمات‌رسانی در زایشگاه شهرستان تفتان آغاز خواهد شد

فرماندار تفتان گفت: پروژه تکمیل و راه‌اندازی پانسیون جهت اسکان پزشکان با مبلغ ۵ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های اجرایی و تکمیلی حوزه سلامت در شهرستان تفتان است.
طی ۲۰ روز آینده فعالیت کادر درمان و خدمات‌رسانی در زایشگاه شهرستان تفتان آغاز خواهد شد
علیرضا شهنوازان در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: در راستای تأمین نیاز مردم منطقه و راه‌اندازی زایشگاه یک دستگاه آمبولانس توسط سازمان اورژانس کشور با رایزنی رئیس کمیسیون بهداشت دکتر شهریاری و دکتر حسین زهی نماینده مردم خاش جهت افزایش خدمات به این حوزه اختصاص یافت.

فرماندار تفتان افزود: زایشگاه شهرستان تفتان کاملاً به اتمام رسیده و حداقل طی بیست روز کادر درمان و ماماها فعالیت خود را در این مرکز خدمات‌رسانی آغاز خواهند کرد.

این مقام مسئول با اشاره به رفع دغدغه‌های کادر درمان جهت اسکان بیان کرد: مبلغ ۵ میلیارد تومان در راستای تکمیل و راه‌اندازی پانسیون برای کادر درمان اختصاص‌یافته که دراسرع‌وقت تکمیل و جهت استفاده در خدمت کادر درمان قرار خواهد گرفت.

شهنوازان اظهار کرد: طی دیداری که مورخه ۲۳/۱۰/۱۴۰۲با مسئولین مربوطه انجام شد، به توجه بیشتر در جهت محرومیت‌زدایی و افزایش خدمات در این مناطق تأکید و مساعدت‌های لازم جهت رفع کمبودها در حوزه سلامت شهرستان تفتان اعمال گردید.

انتهای خبر/
جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 453664
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *