۰
فرماندار تفتان:

کارخانه آسفالت تفتان به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

فرماندار تفتان گفت: به‌زودی کارخانه آسفالت در محور اصلی خاش زاهدان راه‌اندازی خواهد شد.
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های شهرستان تفتان بیان کرد: به‌زودی کارخانه آسفالت تفتان با مساعدت راهداری کل شمال استان در محور اصلی خاش زاهدان راه‌اندازی خواهد شد که با راه‌اندازی این واحد تولیدی قیر موردنیاز برای احداث جاده‌های مواصلاتی روستاهای تا شعاع ۶۰ کیلومتری تأمین می‌شود.
 
 وی افزود: اعتبار و مصالح موردنیاز روکش ۱۰۰ کیلومتر از محور اصلی خاش زاهدان حدفاصل شهرستان تفتان تا دوراهی جون آباد تأمین شده است و بعد از راه‌اندازی کارخانه آسفالت پروژه عملیاتی خواهد شد.
 
 این مقام مسئول تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و شبکه برق‌رسانی در شهرستان تفتان به سرانجام رسیده است.
 
 شهنوازان بیان کرد: ۴ پروژه مهم راه روستایی هم‌زمان در شهرستان تفتان در مرحله اجرا هستند، قطعه ۱ محور مواصلاتی نازل به چاه احمد به طول ۸ کیلومتر احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، ۵ کیلومتر پایانی محور فوق پیمان‌سپاری شده است، به‌زودی زیرساخت آن آغاز خواهد شد.
 
 فرماندار تفتان بیان کرد: محور مواصلاتی و دسترسی محور کچ به شیرآباد مرکز بخش گوهر کوه به طول ۳ کیلومتر احداث شده است و ادامه آسفالت محور بعد از برودت هوا آغاز خواهد شد، ۳/۵ کیلومتر از محور سنیب به درودی آسفالت و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و به‌زودی بعد از برودت هوا آسفالت ادامه محور نیز لایه‌گذاری خواهد شد.

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 453673
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *