۰
هم‌زمان با دهه فجر انجام می‌گیرد؛

بهره‌برداری از ۶ پروژه عمرانی راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر چهار پروژه عمرانی راه و شهرسازی استان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی دو طرح دیگر نیز آغاز می‌شود.
بهره‌برداری از ۶ پروژه عمرانی راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما» به نقل از روابط‌عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، عطاءالله اکبری بیان کرد: کتابخانه اسماعیل‌آباد خاش با زیر بنای ۳۲۰ مترمربع و اعتبار بیش از ۵۳ میلیارد ریال، پارک اداری شهرستان هیرمند در گستره ۲ هزار و ۷۸۶ مترمربع و اعتبار بیش از ۲۱۴ میلیارد ریال و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مهرستان با وسعت ۸۵۰ مترمربع و اعتبار ۵۶ میلیارد ریال از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر این اداره کل در استان است.
 
 وی ادامه داد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده یک هزار و ۲۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در زاهدان آماده بهره‌برداری در ایام‌الله دهه فجر امسال است.
 
 مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: هم‌زمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملیات ارتقای قطعه یک محور فرعی خاش - سراوان به طول ۲۲ کیلومتر به راه اصلی با اعتبار ۸۶۸ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
 
 اکبری همچنین از آغاز عملیات آماده‌سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در گستره ۹۸۰ هکتار از اراضی سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت مردمی سیزدهم رفع مشکل مردم در حوزه مسکن است و ما در این استان با تاسی از این سیاست، برنامه‌های جدی را در حوزه مسکن دنبال کرده‌ایم که نتیجه آن کسب رتبه دوم کشوری این استان در اجرای طرح قابل‌مشاهده است.
 
 وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن یک فرصت طلایی برای رونق کسب‌وکار در این استان است، تصریح کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان در افق چهارساله، گردش مالی بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان را به همراه خواهد داشت.

انتهای خبر/
دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 453710
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *