۰
امام‌جمعه خاش:

رمز موفقیت و پایداری انقلاب ایران، اسلامی و قرآنی بودن آن است

رمز موفقیت و پایداری انقلاب ایران، اسلامی و قرآنی بودن آن است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان، ضمن تبریک و تهنیت ایام‌الله دهه مبارک فجر در مراسم گرامیداشت این ایام، بیان کرد: خدا را شاکریم شاهد جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که این خود نشان از مردمی و اسلامی بودن نظام جمهوری اسلامی دارد.
 
 امام‌جمعه خاش عنوان کرد: یکی از عوامل و به تعبیری رمز موفقیت و پایداری انقلاب ایران، اسلامی بودن آن است که برگرفته از آیات کلام‌الله شریف بوده و در طول تاریخ ساری و جاری است.
 
 وی ادامه داد: بندگی خالصانه خداوند و تلاش در راستای خدمتگزاری، تکریم و حفظشان مؤمنان بی‌شک رضایت الله متعال را به دنبال خواهد داشت و این مهم تنها در پرتو اتصال و پیوند انسان با قرآن و خداوند میسر خواهد شد.
 
امام‌جمعه خاش ضمن تأکید بر رعایت حدودالله و به‌ویژه رعایت حق مردم و خدمت‌رسانی به آنان، بیان کرد: قرآن کریم کتاب جامع قانون در تمامی عرصه‌ها و شمول گرای تمامی زمان‌هاست و عمل به آیات کتاب پاک بی‌تردید نتیجه‌ای جز تعالی و رستگاری نخواهد داشت.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان تصریح کرد: الحمدلله شهرستان خاش شهر حافظان قرآن و عمل‌کنندگان به کتاب‌الله است، دارای مردمی مؤمن و مردم‌دار که در تمامی زمینه‌ها حق دیگر مسلمانان را با نهایت انصاف، دقت در رفتار و گفتار رعایت می‌کنند.ا
انتهای خبر/
 
 
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 453740
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *