۰
دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان:

۳ نفر برای تصدی نمایندگی سیستان و بلوچستان در خبرگان رقابت می‌کنند

دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان از اعلام نهایی اسامی کاندیدای نمایندگی مردم این خطه در مجلس خبرگان رهبری خبر داد و گفت: سه نفر برای تصدی نمایندگی این استان در خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.
۳ نفر برای تصدی نمایندگی سیستان و بلوچستان در خبرگان رقابت می‌کنند
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما»، عباس ابراهیمی با اشاره به اینکه هفت نفر برای تصدی نمایندگی مردم شریف و ولایت‌مدار سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند، بیان کرد: تاکنون صلاحیت سه نفر از نمایندگان تأیید شده است.

وی افزود: ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم‌زمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که سه نفر از واجدین شرایط، برای کسب اعتماد در سیستان و بلوچستان به رقابت می‌پردازند.

دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان ادامه داد: تا این لحظه احمد احمدی‌تبار، علی‌احمد سلامی و عبدالرحمن عارفی سه نماینده تأیید شده ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان هستند.

وی با اشاره بر اینکه مجلس خبرگان رهبری ۸۸ کرسی دارد، اظهار کرد: از این تعداد کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان، ۲ کرسی متعلق به سیستان و بلوچستان است که با مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم فهیم این استان، این نمایندگان انتخابت خواهند شد.

انتهای خبر/
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 453750
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *