۰
در گرامیداشت اعیاد شعبانیه،؛

از جانبازان خاش تجلیل شد

در گرامیداشت اعیاد شعبانیه، ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل‌العباس و روز جانباز از جانبازان سرافراز خاش در تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش تجلیل شد.
از جانبازان خاش تجلیل شد
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک  با ارج‌نهادن به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران، عزت و سربلندی میهن اسلامی را مرهون خون مطهر شهیدان و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و سال‌های انقلاب اسلامی برشمرد.
 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش اظهار کرد: مجاهدان جبهه انقلاب در تداوم راه شهیدان به عظمت، ابهت و اقتدار میهن اسلامی می‌اندیشند و پاسدار خون ۳۰۰ هزار شهید هستند.
  حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیبک ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از سال‌های نخستین انقلاب، تاکنون برای ضربه‌زدن به اسلام و میهن و ملت سرافراز ایران سربلند تلاش کرده‌اند، اما علی‌رغم تهدیدات دشمنان شاهد حضور مقتدرانه ملت همیشه در صحنه و خاصه خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران بوده‌ایم و هم اینک نیز آماده خلق حماسه باشکوه انتخابات ۱۱ اسفندماه هستند.
  امیر سرتیپ محمد غیجی فرمانده تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی (شهید سرتیپ سلیمان هاشم زهی) نیز با گرامیداشت اعیاد شعبانیه از اقدامات ارزشمند جانبازان سرافراز به میهن اسلامی قدرانی کرد.
  وی عنوان کرد: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران چشم‌وچراغ این ملت و نظام بوده و شایسته تکریم هستند، بنابراین ما در ارتش جمهوری اسلامی قدردان خدمات این قشر هستیم و امیدواریم شاهد درخشش ایران سربلند در ابعاد مختلف باشیم.
  در پایان جانباز و آزاده سرافراز حاج حسن هاشم زهی به بیان خاطراتی از دوران هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت و سپس از جانبازان سرافراز خاش با اهدای هدایایی تجلیل شد.
 
  همچنین به همین مناسبت و در راستای اجرای طرح سپاس از علم‌داران حماسه با حضور امام‌جمعه موقت و فرماندهان نیروهای مسلح و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران در خاش به اجرا درآمد و ضمن دیدار با جانبازان و آزادگان سرافراز احمد امیری فرد، علی‌اکبر ارجمندی و محمدرضا کرد و پیربخش قلندرزهی از خدمات آنان تجلیل شد. 
  در پایان جانباز و آزاده سرافراز حاج حسن هاشم زهی به بیان خاطراتی از دوران هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت و سپس از جانبازان سرافراز خاش با اهدای هدایایی تجلیل شد.
 

انتهای خبر/
 
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 453776
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *