۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

مدیران برای حل مشکلات تدبیر کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران و مسئولان باید اشرافیت کامل بر مشکلات و توانمندی‌ها داشته باشند، تا بتوانند برای توسعه، رشد و آبادانی منطقه برنامه‌ریزی و تدبیر کنند.
مدیران برای حل مشکلات تدبیر کنند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما؛ محمد کرمی در نشست اعضای شورای اداری خاش با اشاره به اینکه ناکارآمدی مدیران به اسلام و انقلاب ضربه وارد می‌کند افزود: تکیه بر آمار غلط و ضعف در مباحث آموزشی سبب عقب‌ماندگی استان گردیده، بنابراین حضور جهادی مدیران در عرصه‌های مختلف لازمه امور بوده و به گره‌گشایی از مشکلات کمک می‌کند.
 وی با تأکید بر اینکه آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها باید مهارت‌آموزی را تقویت کنند، اظهار کرد: بودجه ساخت مدارس استان ۳۰۰ برابر افزایش داشته و علاوه‌برآن سرمایه‌گذاری افزون بر ۱۵۰۰ میلیاردی خیران را داریم که در این بخش افزون بر ۸۰۰ میلیارد جذب سهمیه صورت‌گرفته است.
 وی اهمیت و ضرورت دقت در انجام کارهای عمرانی و خدماتی و آسانی در اعطای تسهیلات و ساخت مسکن و واگذاری اراضی، تسهیل در جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های گردشگری، توسعه شهری و روستایی، فعال‌سازی طرح‌های صنعتی، کشاورزی و دامی و نیز تقویت کارهای نظارتی در حوزه تنظیم بازار را مورد تأکید قرارداد.
 استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در کارها نوآوری و خلاقیت داشته باشند و با نگاه دلسوزانه ظرفیت‌ها را به شکوفایی برسانند.
 کرمی با اشاره به اینکه اخیراً سهمیه‌ای از سوخت خودروها کم شد، اما با وزیر صحبت کردیم و قرار شد که سهمیه را برگردانند و نیز کارت‌های آزاد برای جایگاه‌ها تعریف شود، بنابراین در این موضوع باید نظارت‌های شرکت نفت تقویت گردد تا سوءاستفاده‌ای از این موضوع صورت نگیرد.
 استاندار سیستان و بلوچستان در جریان سفر یک‌روزه به خاش از پروژه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی، آموزشی، خدماتی شامل جاده خاش به زاهدان، مسکن ملی، هنرستان کشاورزی، مجتمع آموزشی دارالفنون، پروژه ۱۰۰ تختخوابی بیمارستان امام خمینی، جایگاه سوختی گورچان، بخشداری پشت کوه بازدید و با اقشار مختلف مردم شهرک توحیدآباد گرنچین دیدار و سپس مجتمع گلخانه‌ای دوربن از توابع بخش پشت کوه بازدید کرد و برای تأمین تجهیزات آموزشی و تخصیص اعتبارات هنرستان کشاورزی و تأمین تراکتور با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و نیز رفع مشکلات حوزه آب و برق و کمبود فضاهای آموزشی و بهسازی راه روستایی و ایجاد سالن ورزشی توحیدآباد قول مساعدت داد.

انتهای خبر/
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 453785
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *