۰
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد خاش:

کشور به مجلس قوی احتیاج دارد

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد خاش گفت: در این روزها کشور به یک مجلس قوی باانگیزه و انقلابی احتیاج دارد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، ابوالفضل باوفا، با حضور و سخنرانی در نمازجمعه عنوان کرد: مردم با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه نشان دادند که همچنان بیش از گذشته پای‌کار نظام اسلامی خود هستند تا مشتی باشد بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان این مردم و نظام مقدس.

 مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد خاش بیان کرد: این روزها دوران حساس و سرنوشت‌سازی برای کشور عزیزمان است هفتهٔ آینده دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی است در مجلس خبرگان رهبری همان‌طور که رهبر حکیم و فرزانهٔ انقلاب فرمودند هر کس که به ایران امنیت آن علاقه‌مند است باید در انتخابات شرکت کند.

وی تصریح کرد: در این روزهای مهم انقلاب که کشور نیاز بی یک مجلس باانگیزه، قوی و انقلابی دارد بر ما مردم بسیار واجب است که در این انتخابات شرکت کنیم و ضمن درنظرداشتن مشکلات فعلی که البته ما مردم نیز با توجه انتخاب‌هایمان در آن نقش داریم اگر مسئولان استان در طول سالیان گذشته به تعهداتشان عمل می‌کردند. امروز هرگز وضعیت استان بدین‌گونه نبود.

باوفا اذعان کرد: دیگر مسئله متأسفانه در برخی نمایندگان مشاهده شده و به‌عنوان یک معضل تبدیل شده، دخالت عزیزان در بحث انتخابات در برخی منطقه‌ها و مدیریت‌های حوزه انتخابیه و استان هست که اینها هم به‌عنوان مطالبه و درخواست از نمایندگان آینده هست که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی افزود: یک نماینده مجلس دلسوز و کاربلد می‌تواند در سیاست‌گذاری‌های منطقهٔ خود و کشور نقش مهمی ایفا کند
این فعال سیاسی افزود: قانون‌گذاری و اصلاح قانون‌های ناقص و گرفتن بودجه برای منطقه و هیئت دولت در پیگیری و اجرای طرح‌های مفید اقتصادی در منطقه و نظارت بر اجرای درست قانون از جمله وظایف مهم نماینده است

باوفا با برشمردن برخی مشکلات منطقه گفت: یک سری از مشکلات شهر و استان یک طرح‌های آبرسانی منطقه و استان در جهت مدیریت پیگیری و اجرای طرح آبرسانی طرح گازرسانی که دیگر برای مردم به یک آرزو تبدیل شده است هرچه زودتر پیگیری شود تا مردم از این امکان هم برخوردار شود ایجاد صنایع خرد و کلان متناسب با امکان و نیاز منطقه کشت گیاهان دارویی کارگاه‌های فراوری محصولات کشاورزی و محصولات سنتی و بومی منطقه که می‌توان با یک بازار بازاریابی اثربخش در جهت جلوگیری از خام‌فروشی و ایجاد شغل مهم اثر بخشید که مصداق آن مجتمع کشت و پرورش گوهر کوه است.

 مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد خاش عنوان کرد: زیرساخت و رهاسازی که متأسفانه به علت بی‌توجهی و کم‌کاری مسئولان گذشته در این مورد منطقه و استان ما به‌شدت عقب‌افتاده و نیاز به پیگیری دارد که انشا الله این موارد از مهم‌ترین مطالبات ما از نماینده آینده خواهد بود.

وی گفت: دشمن دونقطه اساسی را در نظر گرفته یکی وحدت ملی و یکی امنیت ملی که در مسائل اساسی کشور آنجایی که پای منافع ملت در میان است باید تمام اختلافات را کنار گذاشت و پای‌کار نظام خود ماند یکی از مصادیق این پایه کار بودن انتخابات و حضور در رأی‌گیری است.
جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 453819
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *