۰
رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان:

۴۰ هزار نفر در سیستان و بلوچستان وظیفه برگزاری انتخابات را به عهده دارند

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۴۰ هزار نفر در هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخابات در سیستان و بلوچستان مسئولیت بر عهده دارند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «تفتان ما»، رضا شریفی در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات کشور که به‌صورت ویدئوکنفرانسی با حضور رؤسای ستاد انتخابات استان‌ها برگزار شد، بیان کرد: باتوجه‌به وسعت استان سیستان و بلوچستان و پراکندگی جمعیت از میان یک هزار ۸۶۰ شعبه اخذ رأی ۹۶۰ شعبه اخذ رأی سیار در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود: متناسب با وسعت استان سیستان و بلوچستان در حوزه‌های اجرا و امنیت تدابیری اتخاذ شده تا بتوانیم چهاراصل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مورد تأکید مقام معظم رهبری را به‌درستی اجرا کنیم.
 
رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان ادامه داد: حدود ۴۰ هزار نفر در هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخابات در سیستان و بلوچستان مسئولیت بر عهده دارند.
 
وی با اشاره به اینکه دغدغه‌های فنی در حوزه‌های مختلف در جلسات هماهنگی با مجموعه‌های متولی، مرتفع شده است، خاطرنشان کرد: جلسات متعدد آموزشی و توجیهی با حضور نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت نظارت و اجرایی در حوزه‌های انتخابیه استان برای  تبیین قوانین انتخابات به‌ویژه قوانین تبلیغات برگزار شده و در این زمینه مسئله خاصی وجود ندارد.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان عنوان کرد: به لطف پروردگار از لحاظ فنی، لجستیکی و نیروی انسانی برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آمادگی داریم.
 
انتهای خبر/
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 453821
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *