۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

همه باید برای تحقق شعار سال نقش ایفا کنیم

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: هر عزیزی در هر جایگاه و لباس و عضویت می‌تواند در عملیاتی‌کردن شعار سال نقشی ایفا کند.
همه باید برای تحقق شعار سال نقش ایفا کنیم
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما»، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز در دیدار با جمعی از سربازان سپاه استان، اظهار کرد: از اقدامات ارزشمند همه شما عزیزان در هر یگان و رده‌ای که خدمت می‌کنید تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: سرسبد نعمات الهی که باید به‌واسطه آن شاکر خداوند باشیم سلامت و امنیت است و در زمینه امنیت همه شما عزیزان نیز نقش دارید و باید خداوند را به‌واسطه قرارگرفتن در این مسیر شاکر باشیم.

فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: امنیت یک مقوله پیچیده است و هر تلاش و اقدام شما و همه متولیان امنیت که انجام می‌دهند می‌تواند در این زمینه تأثیرگذار باشد؛ امیدواریم بتوانیم در سال جدید وظیفه و مأموریت خود را ویژه‌تر پیگیری کنیم.

شفائی تصریح کرد: در سال جدید در کنار رسالتی که بر عهده ما گذاشته شده مبنی بر دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن در زمینه شعار سال نیز یک مأموریت جدید داریم؛ هر عزیزی در هر جایگاه و لباس و عضویت می‌تواند در عملیاتی‌کردن شعار سال نقشی ایفا کند.

وی افزود: امسال تأکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردمی است و همه ما می‌بایست تلاش نماییم تا در این زمینه فعال‌تر عمل نماییم.

فرمانده سپاه سلمان در پایان خاطرنشان کرد: از فرصت استثنایی خدمت سربازی در زمینه بالابردن توانایی، تخصص و همچنین تقویت مباحث اعتقادی خود استفاده کنید.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 453942
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *