۰

مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در خاش برگزار شد

گرامیداشت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در سالن شهدای ارتش تیپ ۲۸۸ زرهی خاش برگزار شد.
مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در خاش برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، گرامیداشت سالروز شهادت سپهبدان شهید ارتش علی صیاد شیرازی و محمدولی قرنی با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و کارکنان تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی در سالن شهدای ارتش تیپ ۲۸۸ زرهی خاش برگزار شد.

 «علی کرد» نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با محکوم‌کردن حوادث تروریستی اخیر در دمشق سوریه و چابهار و راسک سیستان و بلوچستان و به‌شهادت‌رسیدن شماری از نیروهای جبهه مقاومت و نیز نیروهای حافظ امنیت در این مراسم بیان کرد: رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و سران استکباری و عوامل دست‌نشانده آنها بایستی در قبال جنایت‌های فجیع و کشتار افراد بی‌گناه پاسخگو باشند و یقیناً ایران سربلند به‌موقع به اقدامات کور تروریستی پاسخ خواهد داد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین «غلامرضا دهقان» و مولوی «محمدعلی شهنوازی» امامان جمعه شیعه و سنی خاش نیز بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید و یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب، جبهه مقاومت و راه ترور را گرامی داشتند.

 امیر سرتیپ دوم «محمد غیجی» فرمانده تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش مستقر در خاش نیز به بیان شخصیت‌های بارز شهید سپهبد علی صیاد شیرازی پرداخت.

 در پایان این مراسم از خانواده معظم سرتیپ شهید سلیمان هاشم زهی با حضور مسئولین تجلیل صورت گرفت.

 انتهای پیام/
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 453967
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *