۰
به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش صورت گرفت؛

دیدار کارکنان تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی و مرکز تربیت و آموزش ۰۸ با امام‌جمعه خاش

کارکنان تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی و مرکز تربیت و آموزش ۰۸ به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش با امام‌جمعه در محل دفتر امام‌جمعه دیدار و گفتگو کردند.
دیدار کارکنان تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی و مرکز تربیت و آموزش ۰۸ با امام‌جمعه خاش
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، کارکنان تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی و مرکز تربیت و آموزش ۰۸ به مناسبت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش با امام‌جمعه در محل دفتر امام‌جمعه دیدار و گفت‌وگو کردند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین «غلامرضا دهقان» در این دیدار ضمن تبریک اقدام تاریخی، جهانی و برجسته توسط نیروهای مسلح ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد: این حجم عملیات بازدارندگی با این ابزار و ادوات بی‌نظیر و برای اولین‌بار است که توسط ایران مقتدر انجام شد که ارزش بالایی دارد.

 امام‌جمعه خاش بیان کرد: ارتش ما شجاع، باانگیزه، توانمند و تکلیف محور است و مردمی‌بودن، از جنس مردم بودن و حاضر بودن در همه اقدامات حمایتی از مردم در تمامی بحران‌ها، مجهز بودن به تمام ادوات روز و قدرت بالای مانورها در همه صحنه‌های موردنیاز، مهیا بودن و آمادگی صددرصدی در شرایطی از درون و در سخت‌ترین اقلیم‌ها، معتقد بودن و معنویت و دفاع از دین و دیانت توسط ارتشیان را جزو چهار رکن اصلی و دارایی‌های مهم نیروهای مسلح و به‌ویژه ارتشیان عنوان کرد.


انتهای خبر/





 
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 453993
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *