۰
رئیس دانشکده صنعت و معدن خاش

حضور و یکپارچگی مردم عامل ترس دشمن است

رئیس دانشکده صنعت و معدن خاش گفت: چیزی که باعث رعب و وحشت دشمنان نظام و انقلاب است همین حضور و اتحاد مردم است هرگاه مردم این وحدت را از میان بردارند راه برای نفوذ دشمنان هموار خواهد شد.
حضور و یکپارچگی مردم عامل ترس دشمن است
حسن صالح در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما، گفت: رهبری درمورد اتفاقات جامعه توصیه‌هایی دارند که همیشه راهگشا هستند که اگر این موضوعات و این موارد را بررسی کنیم متوجه نکته‌بین و دقیق بودن ایشان می‌شویم.

رئیس دانشکده صنعت و معدن خاش عنوان کرد: رهبری در دیدار با مسئولین و کارگزاران انتخابات دو موضوع را تبیین کردند موضوع اسلامیت و جمهوریت که هر دو از دل انتخابات بیرون می‌آیند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جمهوریت به معنای مردم‌سالاری است و با شرکت مردم در انتخابات نظام مردم‌سالار شکل می‌گیرد و نشان‌دهنده نقش پررنگ مردم در نظام و تعیین افراد اصلح به‌عنوان نماینده است.

وی درباره مشروعیت نظام گفت: تمام اعضای خبرگان رهبری به‌صورت مستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند و مجلس خبرگان ولی‌فقیه را مشخص می‌کنند و مشروع بودن قوانین تصویب شده مجلس را نیز مورد بررسی و تصویب می‌کنند.

صالح افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث وحدت ملی می‌شود و این وحدت ملی باعث اقتدار نظام شده و بسیاری از مشکلات را حل می‌کند و امروز تمام دشمنان داخلی و خارجی در جهت کاهش حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کنند شرکت مردم در انتخابات همچون شرکت در راهپیمایی بیست و دوم بهمن باعث یاس و ناامیدی دشمن می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در جهت کاهش شور حضور مردم در انتخابات حرکت می‌کند و ما بر طبق قانون اساسی نیز وظیفه داریم برای تعیین افراد اصلح در انتخابات شرکت کنیم .

این مقام مسئول افزود: مجلس شورای اسلامی ریل‌گذار قانون در جمهوری اسلامی است و هر قانونی قبل از تصویب‌شدن از مجلس می‌گذرد و افراد اصلح که با قانون آشنایی دارند می‌توانند بر اساس مشکلات مردم قوانین درست تصویب کنند و مشکلات را به حداقل برسانند.

صالح تصریح کرد: کاندید مجلس نباید وعده‌های نامعقول که در حیطه وظایف یک نماینده مجلس نیست بدهد و این اصل بسیار مهمی است این افراد باید در راستای سیاست‌های کلی نظام به دنبال حل مشکلات باشد و نسبت به مشکلات موجود راه‌حل کلی داشته باشد.

وی افزود: کاندیدا با دانستن وظایف خود نسبت به مردم و آگاهی و شناخت مشکلات وارد گود شوند و اگر توان رویارویی و حل مشکل را ندارند کنار بایستند و عرصه را به فرد اصلح واگذار کنند برخی مشکلات در دوره‌های قبلی قابلیت حل‌شدن داشتند و قوانین درست به‌موقع تصویب نشدند و باعث ادامه‌داشتن این مشکلات شدند. 
سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 453802
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *