۰
برگزاری جشن میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) در خاش؛

با تقوا و تبعیت از فرامین الهی زمینه ساز ظهور باشیم

امام جمعه خاش گفت: بشارت ولادت و غیبت امام عصر(عج) را پیامبر در زمان حیات خود به حضرت زهرا(س) و اهل بیت و تمامی اصحاب و مسلمین داده است.
با تقوا و تبعیت از فرامین الهی زمینه ساز ظهور باشیم
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، بمناسبت نیمه شعبان میلاد یگانه منجی عالم حضرت مهدی موعود(عج) جشن باشکوهی با حضور دوستداران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در خاش برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان  بیان کرد: در رابطه با ظهور و عصر غیبت آمده است آنقدر زمان غیبت طولانی خواهد بود که بسیاری در تولد حضرت تردید خواهند کرد و کسانی که در یقین و ایمان به امام عصر(عج) خواهند ماند بسیار کم خواهند بود.

وی افزود: مساله مهدویت مختص به جهان شیعه نیست و متعلق به تمام جهان اسلام است چرا که شیعه و سنی اعتقاد دارند در آخرالزمان فردی از اولاد پیامبر عظیم الشأن اسلام ظهور می کند و جامعه ای که پر از ظلم و فساد شده را مملو از عدالت و داد خواهد کرد.

امام جمعه خاش با اشاره به حضور در آسمان چهارم و زنده بودن حضرت مسیح (ع) گفت: در زمان ظهور حضرت مسیح به زمین خواهد آمد و بعنوان یکی از فرماندهان  و تحت تبعیت از حضرت صاحب الزمان همراه ایشان خواهد بود.

وی از امام عصر (عج) بعنوان آخرین خلیفه پیامبر(ص) در زمین نام برد و‌گفت: از نشانه های آخرالزمان طلوع خورشید از مغرب است زمانی که انسانها از آسمان ندای حق با خاندان پیامبر (ص) هست را بشنوند مهر و محبت حضرت مهدی (عج)در دلها قرار خواهد گرفت و کم کم متوجه میشوند و پیروان آن حضرت در آن زمان با قدرت و قوتی دو چندان در رکاب حضرت جهان کفر را به سمت اسلام  و تبعیت از دین مبین اسلام دعوت می کنند.

دهقان از یاران و پیروان امام زمان(عج) بعنوان بندگانی صالح یاد کرد وگفت: انقلاب اسلامی ما یکی از مقدمات حتمی ظهور آقا امام زمان(عج) است و زمان ظهور مشخص نیست و ما نمی توانیم وقتی تعیین کنیم.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 452703
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *