۰
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش خبرداد:

آئین اختتامیه بیست و سومین طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافرین نوروزی برگزار شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش گفت: داوطلبان و اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان خاش به ۳۵۰۰۰ مسافر نوروزی در ایام تعطیلات عید خدمات‌رسانی کردند.
آئین اختتامیه بیست و سومین طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافرین نوروزی برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر جلال هاشمزهی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش گفت: طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی توسط سازمان جمعیت هلال احمر در شهرستان خاش از ۲۴ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی با اشاره به مشارکت روزانه ۴۰ نفر ازپرسنل، نجاتگران، اعضای جوانان و داوطلبین این جمعیت در۳ پایگاه امدادونجات جاده‌ای کوهستانی ۱ پست خدمات بشر دوستانه نوروزی بیان کرد: امدادگران، داوطلبین و اعضای جوانان این جمعیت به ۳۵ هزار مسافر نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی خدمات‌رسانی کرده‌اند.

وی در آیین اختتامیه بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی گفت: این طرح هر ساله در راستای کمک به هموطنان در ایام عید و داشتن سفری بی‌خطر و شیرین برگزار می‌شود.


هاشمزهی در پایان اقدامات نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر را پسندیده و قابل تقدیر نام برد و تصریح کرد: رسالت اصلی این نهاد چیزی جز امداد به مردم پر راستای کاهش آلام و مشکلات آن‌ها نیست.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب: 452842
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *